עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

חדש בקניון גירון: עמדת המתנה לגברים או שעשוע פמיניסטי חדש?

 

 

משנה- לוקיישן חדש, מעניין ומושקע  בקניון גירון ובו יוכלו ליהנות גברים (אבל לא רק) מרגעים של כיף בזמן הקניות. המיזם החדש גם עורר שאלות  במדיות החברתיות. 

 

לוקיישן חדש בקניון גירון, הנקרא "פינת הגברים" הממוקם בקומה העליונה נפתח למשך שבועיים וחצי עד לערב חג ראש השנה.

הפינה הינה עמדה גדולה, מושקעת ומקורית שמטרתה אחת – להעביר את זמנם של הגברים המגיעים עם בנות זוגם לקניון בכיף. הרעיון שעומד מאחורי המיזם אומר כי בת הזוג תוכל לטייל בהנאה בין חנויות הקניון בזמן שבן זוגה (מגיל 20 ומעלה)
"יופקד" בפינה החדשה הכוללת בית היתר, ספות מרווחות, עמדות פלייסטיישן, מגזינים לגברים ובר בירה בחינם!

כפי שצוין, הפינה החדשה עוררה שאלות רבות במדיות החבריות וזכתה ללא מעט ביקורות של נשים שמחו על ההפרדה המגדרית והנצחת הסטראוטיפים בין גברים לנשים. 

חגית עיני סימון, מנהלת השיווק ויחסי הציבור של הקניון:

מול כל מהלך או פעילות שגוף כלשהו יעשה, חיובי או שלילי, תמיד תהיה ביקורת. זה טוב, זה מבורך ואנחנו מחבקים את המבקרים. מדובר בפעילות קלילה והומוריסטית. 90% מתוך מאות התגובות שקיבלנו בפוסט בפייסבוק הן מפרגנות ומעודדות ואנחנו רואים הרבה בני ובנות זוג מזמינים את בני ובנות זוגם לצאת ולטייל בקניון בעקבות הפעילות. עשרת האחוזים האחרים לא מתחברים לרעיון ומעבירים ביקרות נגדו. שוב, אנחנו מקבלים אותם בהערכה ואהבה. כפי שהדגשנו בפוסט, אין כאן עניין של הדרה חלילה, נשים יכולות בשמחה ליהנות מהמתחם אם בן או בת זוגן יוצאים לשופינג. הניסוח שבחרנו פנה לרוב – מתי בפעם האחרונה ראית אישה שנשענת על המעקה ומחכה בחוסר סבלנות לבעלה בזמן שהוא קניות? אני לא אומרת שזה לא קורה בכלל, אבל שוב – לרוב המקרה הוא הפוך. לפי התגובות של הרוב המוחלט, הפעילות הזו קלעה למטרה – יותר זוגות מגיעים ביחד ליהנות מחוויה מושלמת וחדשנית בקניון גירון.  

 
המתחם יהיה פתוח בכל יום בין השעות 17:00-20:00 ובשישי 11:00-14:00. מטעם הנהלת הקניון נמסר כי: "חשוב מאוד להבהיר שהמיזם המפנק הינו ייחודי וראשון מסוגו בישראל ויזכה בשל כך בחשיפה תקשורתית ארצית לרעיון המקורי. אשקלון מכילה בתוכה קהל גדול של אוהבי אופנה וקניון גירון שמאז ומתמיד היה הקניון של העיר, גאה לשים את אשקלון על המפה הארצית כאחד מהקניונים המובילים בעולם הקימונאי".