עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

חג שמח עם ערוץ 24 במרינה באשקלון

יום שישי וערב חג שמח במיוחד עם ערוץ 24 שנחת הבוקר במרינה-מול באשקלון בפתיחה חגיגית של שידורים. בתחילת היום אריק משעלי האשקלוני היה אחראי על השידור שכלל ראיונות של זמרים ואנשים משפיעים בעיר. ולאחר מכן החליף אותו ירון אילן המנחה הקבוע של השידור "שישי שמח" 

 

בין הראיונות היה אלי אלעזרא, מייסד המרינה-מול  ששיתף בחזון שלו ובתכנונים הבאים לפיתוח העיר, והמרינה בפרט.

"אשקלון הוקמה בשנת 89' והייתה לי הזכות לעסוק בהקמת המעגנה,זכות שניה שנפלה בחלקי זה בעצם לסגור מעגל ולהקים את הקומפלקס היפה הזה" אמר הבוקר למשעלי.

אלי אני רואה שעדיין בונים מכל כיוון מכל מקום ומרחבי

"אכן מה שאני רואים כאן זה שלב א'. כפי שחזיתי בחזון שלי זה לייצר כאן את כיכר העיר החדשה. תושבי אשקלון באים לכאן, וגם אורחים".

האם בתוך החזון שלך מרינה-מול אשקלון תהפוך לנמל ונזכה לראות אוניות נוסעים עוגנות במרינה?

"קודם כל מרינה אשקלון בנויה כנמל ומוכרת כנמל בינלאומי. ובהחלט זו המטרה. בעידן של שלום ובחזון שלנו ראינו גם תנועה של תיירים, ומטיילים ממצרים עד לבנון וסוריה. אני מקווה שהימים האלו עוד יגיעו. אבל לרווחתם של תושבי אשקלון המבקרים שלהם הם כל תושבי מדינת ישראל. למעלה  מ-50% אחוז מהמבקרים שפוקדים את המרינה הם אינם אשקלונים, ממש יופי".

אשקלון של שישי בבוקר

אלעזרא מוסיף: "בנינו בשלב א' מתחם של 12 אלף מטר הכולל בילוי, בידור והסעדה. מה שנקרא 'לחם ושעשועים'. בתכנית שלנו אפשר לראות בצד מזרח  תכנון בנייה של קומפלקס גדול מאוד שהוא יהיה המשך לטיילת. ובנוסף עוד כ300 דירות נופש למגורים".

אלי בתוך כל היום העמוס שלך יש לך זמן לצפות בשישי שמח של ירון איל בערוץ 24?

"בוודאי" ענה

השידור יכלול הופעה של מיטב הזמרים כמו זהבה בן, הפרויקט של רביבו. ראיון עם ראש העיר תומר גלאם ועוד הרבה שמח.