עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"זו זכות עבורי לתמוך בצעיר עם עשייה מוכחת" עו"ד שלמה דודו מביע תמיכה בעו"ד אלעד דנוך על התמודדותו לתפקיד יו"ר מחוז דרום

למועמד המוביל בהתמודדות לתפקיד יו"ר מחוז הדרום בלשכת עורכי הדין, עו"ד אלעד דנוך, ציפתה השבוע הפתעה נעימה: עו"ד שלמה דודו (90), העוסק במקצוע כמעט 50 שנה, הודיע לדנוך כי הוא החליט לתמוך בו בהתמודדות שלו לתפקיד יו"ר מחוז הדרום. "אתה נמרץ ומלא בכוונות טובות", אמר דודו לדנוך בפגישתם ביום ראשון השבוע, שנערכה בביתו באשקלון של עורך הדין הוותיק. "זו זכות עבורי לתמוך בצעיר עם עשייה מוכחת. אני משוכנע שתוביל את הלשכה להצלחות יוצאות דופן".

עו"ד דנוך אמר כי הפגישה עם עו"ד דודו הייתה הזדמנות מצוינת עבורו לשמוע על התפתחות מקצוע עריכת הדין בעשורים האחרונים, מפרספקטיבה של בעל מקצוע שראה כמעט הכל, וגם להציג בפניו את התוכניות שהגתה סיעת "המחוז מנצח", לחיזוק והרחבת הקשר בין עורכי דין צעירים לוותיקים. דוגמא לאחת מהן היא פרוייקט חונכות הדדית, במסגרתה עורכי דין וותיקים יחנכו את הצעירים במקצוע עריכת הדין, ואלו מצידם יפתחו להם צוהר לעולם הטכנולוגי, בדגש על פעילות ברשתות חברתיות.

"שמחתי והתרגשתי לקבל את תמיכתו של שלמה בי וברשימת 'המחוז מנצח' לראשות ולוועד המחוז", אמר עו"ד דנוך. "הבטחתי שנמשיך לפעול להרחבת והידוק הקשר בין צעירים לוותיקים גם בקדנציה הבאה. מאחל לכולנו שנזכה ליהנות עוד שנים רבות מהידע העצום והניסיון הרב של שלמה היקר ומאחל לו בריאות איתנה ואריכות ימים", סיכם עו"ד דנוך.