עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"זה פשוט לא מתקבל על הדעת"

 

 

בשכונת ברנע הגדולה ביותר באשקלון ישנו רק סניף דואר אחד ובו רק פקידה אחת האמורה לספק שירות לעשרות אלפי תושבים * לקוחות שהמתינו בתור עד בוש זועמים: "יש תור נורא ארוך, אנשים כל הזמן מתווכחים ורבים ביניהם וזה ממש לא נעים"

 

תושבים בשכונת ברנע מלינים על השירות האיטי שהם מקבלים בסניף הדואר ברחוב חיים סלע. לטענתם, בחודשים האחרונים התורים הולכים ומתארכים והעובדה שהמקום צר מלהכיל את קהל הממתינים גורמת להם לא אחת להעביר פרק זמן לא מבוטל תחת השמש הקופחת. אם לא די בכך, התושבים מספרים השבוע ל"סטאר" כי לעיתים פורצים ויכוחים ואף תגרות ידיים בין לקוחות הממתינים לקבל שירות. לטענת התושבים, את פניהם מקבלת רק פקידה אחת בלבד עובדה היוצרת צוואר בקבוק והופכת את הציפייה לארוכה מהרגיל. 

תושבת השכונה דניאלה אמרה השבוע ל"סטאר": "הבעיה היא שיש תור נורא ארוך ויש רק פקידה אחת שמקבלת אותנו. אנשים כל הזמן מתווכחים ורבים ביניהם וזה ממש לא נעים. לדעתי צריכים להוסיף עוד פקידה או שתיים כדי שיהיה יותר קל. נראה שיש מקום לעוד עובדים. בפעם האחרונה שבעלי היה שם הוא חיכה חצי שעה, התייאש ופשוט חזר הבייתה בלי לעשות את מה שהיה צריך. למחרת הלכתי בשעה שלוש וחצי כי חשבתי שאין הרבה אנשים בשעה הזו, אבל שוב ראיתי שהכל הולך ממש לאט. אם אפשר לפתור את הבעיה הזו באמת יהיה טוב שכונת ברנע היא השכונה הגדולה ביותר באשקלון ואנחנו צריכים לקבל שירות כזה? זה פשוט לא מתקבל על הדעת".

תושב אחר בשכונה שמעון רוזמן, התייחס אף הוא לסוגיה: "הבעיה היא שהתור גדול, יש שני אשנבים ויש פקידה אחת גם בשעות אחר הצהריים. כשאני מגיע לשם אני רואה שיש המולה מרוב הלחץ ויש אנשים שרבים. בפעם האחרונה שהייתי במקום עמדתי שם חצי שעה התור התקדם אולי בשלושה או ארבעה לקוחות נשארו 30 מספרים אז הלכתי הבייתה. אני לא אשרוף שם את כל הערב שלי. אם הייתי נשאר ומחכה לתור שלי, היה לוקח לי עוד שעה. אתה יודע איזה שירות נותנים אחרי הזמן. זו שכונה שבה כולם עובדים זה לא מרכז נפתי שכולם מגיעים לעשות סידורים על הדרך. לדעתי הבעיה מתחילה בשעות אחר הצהריים. אני חושב ששכונה של 45,000 תושבים מגיע לה יותר מסניף דואר אחד ואם יש רק סניף אחד אז שתהיה בו יותר מפקידה אחת".

עוד הוסיף רוזמן: "האווירה לא נעימה ומרגישים כאילו יוצאים למלחמה. 

אם אני צריך דואר רשום אני חייב להגיע לשם, אם זה משהו אחר אני עושה בסניף אחר ומעדיף שלא להגיע לסניף הזה, אבל לפעמים אין ברירה. בנוסף הסניף צריך להיות מרווח יותר, הרבה פעמים אנשים מחכים בחוץ כי אין להם מקום להמתין בפנים".

 

מחברת דואר ישראל לא נמסרה תגובה עד למועד סגירת הגיליון