עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

זהו יום השומר

ביום שישי האחרון ציינו במוסדות החינוך בעיר אשקלון, את יום השומר ועובדי המנהלה ביוזמת חברי פורום ההורים העירוני ובשיתוף פעולה עם מנהלי בתי הספר * פורום ההורים: "רואים חשיבות רבה בהוקרת תודה למאבטחים השומרים על ילדינו"

את "יום השומר" מציינים בעיר אשקלון זו השנה הרביעית, כסמל להוקרה והערכה של ההורים והתלמידים, את המאבטח השומר ואת עובדי המנהלה, הדואגים מידיי יום ביומו לשלומם, רווחתם וביטחונם של באי ביה"ס. הרעיון נולד לפני ארבע שנים, בימים בהם המאבטחים וכוחות הביטחון התמודדו עם אירועי הסכינאות בכל רחבי הארץ, ומתנדבים רבים, בתוכם ההורים, התייצבו בשערי גני הילדים ובתי הספר על מנת לתגבר את מערך האבטחה ולהוות כוח עזר בביטחון השוטף.

"פורום ההורים לקידום החינוך, רואה חשיבות רבה בהוקרת תודה למאבטחים השומרים על ילדינו, בכל מזג  אוויר ובכל מצב ביטחוני" מסר מוטי עזריה יור מקיף ה' "דרכא". הם הראשונים לקבל את באי ביה"ס בחיוך רחב וברכת בוקר טוב הוסיפה נטלי אלמקייס יו"ר ביה"ס "הראל".

את אירועי יום השומר ועובדי המנהלה ציינו בכל מוסדות החינוך בעיר, בטקסים בהם העניקו התלמידים מכתבי תודה למזכירות, לעובדי המשק, לאבות הבית וכמובן למאבטחים בשער. בנוסף העניקו מנהלי מוסדות החינוך ונציגי ההורים, תעודות הוקרה ושי צנוע כסמל לכבוד והערכה של קהילת ההורים, התלמידים והמורים, את השומרים ואת עובדי המנהלה.

יו"ר פורום ההורים העירוני סופי חוטובלי – פנחס מסרה: "פורום ההורים מודה למנהלי בתי הספר על שיתוף הפעולה. יוזמה שהחלה לפני ארבע שנים, כשעמדנו לצדם של המאבטחים בכניסה לגנים ובתי ספר, על מנת לסייע להם להבטיח את שלומם וביטחונם של היקרים לנו מכל, נמשכת עד היום, ולתוכה נכנסו באופן טבעי, עובדי המנהלה היקרים, ואנו גאים ושמחים על כך מאוד. תודה מיוחדת למנהלי בתי הספר שתמיד נכונים לשתף פעולה, ובאמצעות דוגמה אישית מחנכים להוקיר ולומר תודה".