עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

        וועד בית הספר "איתן" במכתב לעירייה- הציבו מכשיר דיפברילטור בבה"סדיפ

 

"מתעלים מאיתנו ומסכנים את התלמידים" יש חשיבות להצבת מכשיר בבית הספר בו לומדים תלמידים עם לקויות קשות. "בעבר תלמיד קיבל דום לב" ולמרות זאת העירייה מתעלמת.

בבית הספר "איתן" לומדים תלמידים הלוקים במגבלה שכלית התפתחותית ברמות קלות ועד קשות ועמוקות, סיעודיים ואוטיזם. פניות וועד ההורים לתומר גלאם וסגנו, יורם גניש שממונה על האוכלוסייה עם צרכים מיוחדים, להצבת דיפברילטור בבית הספר לא זוכה למענה.

במכתב ששלח וועד ההורים ליורם גניש מבהיר וועד ההורים כי החוק מחייב הצבת מכשיר בבתי ספר, ( בכל בית ספר עם לפחות 500 תלמידים ) בבית הספר איתן לומדים כ 100 תלמידים, והדרישה להצבת מכשיר באה לאור ייחודו של בית הספר מבהיר המכתב.  עוד מציין וועד ההורים, כי בבית הספר מעיין שרה, בו לומדים תלמידים עם מאפיינים דומים אך פחות קשים מבית הספר איתן, ושגם בו אין 500 תלמידים, כן הוצב מכשיר.

וועד ההורים מבהיר כי מאפייני התלמידים עם לקויות שונות, מחלות נוירולוגיות, נכויות התפתחותיות ומוטוריות, מחלות פסיכיאטריות וכאלה שזקוקים לחמצן לתפקוד יומיומי, מחייבים הצבת מכשיר. ההורים מזכירים לעיריית אשקלון כי לפני כמה שנים לקה תלמיד בדום לב ונפטר. "מאפייני אוכלוסיית התלמידים וניסיון העבר בביה"ס מחייבים ע"פ דעתנו הצבת מכשיר מציל חיים בביה"ס.