עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

התעללות שנייה בתינוקם

אילוסטרציה

שוטרי משטרת ישראל עצרו בסוף השבוע שעבר זוג הורים בחשד להתעללות חמורה בבנם, תינוק כבן 3 חודשים שמאושפז בבית החולים ברזילי. זו הפעם השנייה בה זוג ההורים נעצרים בחשד זהה. הפעם הראשונה הייתה כשבנם היה בן חמישה ימים בלבד.

 

במשטרת ישראל התקבל בסוף השבוע דיווח מבית החולים ברזילי אודות חשד להתעללות חמורה בתינוק כבן 3 חודשים. התינוק הובא לבית החולים לבדיקת שתן, אלא שבבדיקה הרפואית גילו הרופאים חבלה אחת בישבנו של התינוק וחבלה נוספת ליד איבר מינו. הצוות הרפואי קבע כי מדובר בחבלה מעשה ידי אדם.

 

משטרת ישראל הוזעקה לבית החולים בעקבות הדיווח, ובעקבות זאת נעצרו ההורים החשודים, לגביהם התברר כי אין זו הפעם הראשונה שהם נחשדים בהתעללות בבנם. כשהיה בן חמישה ימים בלבד, נעצרו הוריו בעקבות דימום במוח ממנו סבל בנם.

 

במהלך חקירתם הכחישו ההורים התעללות בתינוקם, ואחד ההסברים לחבלות שנמצאו בגופו, היה שבנם הבכור, בן ה3 וחצי, ישב על בנם הפעוט וגרמו לו לחבלות המתוארות. הסבר נוסף היה כי הדבר קרה, ככל הנראה, בעקבות המקלחת החפוזה שעשו לו כי מיהרו לבדיקה בבית החולים.

 

עו"ד מיכאל בוסקילה, סנגורו של האב החשוד אמר ביציאה מאולם הדיונים כי "האב משתף פעולה ומכחיש כל קשר. מדובר בשטף דם מאוד נקודתי שמתיישב עם הסבר האב כעי הדבר נגרם ממקלחת חפוזה. אני מניח שהחקירה תסתיים במהרה ושמרשי ישתחרר בימים הקרובים. העובדה שבית המשפט לא נעתר לבקשת המשטרה להארכת מעצר של חמישה ימים, מעידה על כך".

 

בתחילת השבוע הוארך מעצרם של ההורים בארבעה ימים נוספים והדיון הבא יתקיים לאחר סגירת המהדורה.