עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

השר גלעד ארדן בשדרות: נבחן הקמת תחנת משטרה חדשה וממוגנת

 

 

השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, ביקר בשבוע שעבר במוקד החדש בשדרות ונפגש עם ראש העיר, אלון דוידי, גורמי הביטחון והצוותים המקצועיים. השר הנחה לפתוח את תחנת הכיבוי בעיר עד סוף השנה ואף ביקש מצוות המשרד לבחון את קידום בנייתה של תחנת משטרה ממוגנת בעיר.  

 

ראש עיריית שדרות, מר אלון דוידי, אירח בשבוע שעבר את השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, לביקור במוקד החדש בשדרות ולפגישה במהלכה דנו בנושאים חשובים בתחום משרדו. בישיבה נכחו גם מנכ"ל המשרד, משה (צ'יקו) אדרי, מפקד מחוז דרום במשטרה, ניצב יורם סופר, מפקד מחוז דרום בנציבות כבאות והצלה, טפסר שמוליק פרידמן, קב"ט מוסדות החינוך בעיריית שדרות, דוד שניאור, הרבש"צ, קובי הרוש, קציני משטרה ופקידים נוספים.

 

לאחר שהשר קיבל סקירה מגורמי הביטחון, בירך ראש העיר את השר, והודה לו על התמיכה הרבה של משרדו בשדרות בשנים האחרונות, שהתבטאה בין היתר בתקציב למוקד מידע ושירות חדש לתושב, ברישות העיר במצלמות רבות, בסיירים לגני הילדים וכן בהחלטה על הקמת תחנת כיבוי חדשה בצפון-מערב העיר. השר התעדכן בנוגע לתהליך בניית תחנת הכיבוי החדשה בעיר, והנחה על פתיחתה עד סוף שנת 2019. דוידי הציג בפני השר ארדן את הפער הקיים בתחנת המשטרה המקומית, גם מבחינת הסד"כ שגדל ולא תואם לגודל המבנה וגם העובדה שהיא אינה ממוגנת. בעקבות כך, השר הנחה את אנשי משרדו לבחון אפשרות הקמת תחנה חדשה וממוגנת בעיר.

 

דוידי בנוסף עדכן את השר בשינוי שנעשה בנושא אבטחת גני הילדים, שעודם השנה עדיין מאובטחים בחלקם. השנה העירייה אימצה את הנחיית המשרד והמשטרה בשיטת "אבטחה מדלגת" במסגרתה 4 סיירים מסיירים בכל גני הילדים מידי יום ודואגים לאבטחתם. השר הנחה על הוספת שני מאבטחים למערך האבטחה והעירייה תדאג לרכב סיור עבורם, כך שיסיירו בין הגנים 6 מאבטחים.

עוד הנחה השר ארדן להאיץ את תהליך רישות המצלמות בעיר וחיבורן למשל"ט מחוז דרום במשטרה, זאת בנוסף לחיבור למוקד העירוני. לאחר הישיבה הגיע השר ארדן לסיור במוקד, שוחח עם נציגי השירות והודה להם על עבודתם המסורה בשגרה ובחירום. 

 

השר ארדן: ״שמחתי לבקר עם ידידי, ראש העיר אלון דוידי, במוקד החדש, ולראות את העבודה הנפלאה שעושים גופי בטחון הפנים בעיר. זו גאווה גדולה שמספר תושבי שדרות צמח בשנים האחרונות בעשרות אחוזים וניכר שהתושבים מכירים ורואים את ההשקעה שלנו בעיר וביישובי האזור״. (בוקסה)

 

ראש העיר, אלון דוידי בתגובה: "מדובר בבשורות חשובות ביותר עבור שדרות, גם בנושא תחנת הכיבוי ובחינת תחנת משטרה חדשה וכמובן תוספת מאבטחים לגני הילדים. השר גלעד ארדן עושה רבות למען העיר שדרות ותושביה ואני מוקיר לו תודה על כך. נמשיך ליצור ולפעול למען שירות מיטבי ויעיל לתושבינו".

 

 צילום: עיריית שדרות