עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

הצפות בבית הספר "כוכב הצפון"- "העירייה לא עונה" .  

 

הגשם החולף על העיר הותיר את  בית הספר "כוכב הצפון" עם הצפות של אולם הספורט וביטול כל הפעילויות והחוגים. הורים רבים זועמים כי כל הפניות לעיריית אשקלון לא נענו. "נגרם נזק בשווי עשרות אלפי שקלים".

הגשמים שירדו על העיר השבוע, לא היו מוגזמים בכמותם, ולא הביאו תמונות כפי שרואים בעיר כל שנה, אך גם כמות הגשמים המועטה שירדה, השביתה את אולם הספורט של בית הספר כוכב הצפון. אולם הספורט מעבר לשימושו בשעות הלימוד בבית הספר, מהווה מרכז לחוגים רבים אשר משאירים את ציודם באולם הספורט " ציוד ומשטחים בשווי עשרות אלפי שקלים ניזוקו".

הורי תלמידים פנו לעיריית אשקלון מספר פעמים למוקד העירוני, לפי טענתם נתבקשו על ידי המוקד לפנות לגורמים שונים שאף אחד מהם לא עזר. גם לאחר פניות כולל ללשכת ראש העיר, לא טופלו הנזילות. עוד מתברר כי במשך כל השנה יש נזילות וליקויים באולם הספורט ובגג, במשך כל השנה אנחנו מתריאים על הדליפות והנזילות, שגורמים לנזק למבנה, ולא מאפשרת לקיים פעילויות חוגים. ההורים טוענים כי ישנם חוגים שמוציאים ילדים אשקלונים לתחרויות בינלאומיות, שמביאות כבוד ופרסים לעיר, אבל למרות זאת, לא דואגים בעיר לתשתית מינימאלית.

ההורים ספרו כי גם לאחר שבוע ימים של תחינות, הילדים נדרשים לקיים פעילות בתוך באולם שכולו מים, "הילדים מגיעים רטובים".