עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"הצגה יפה של דמוקרטיה"

 

אשקלון נטלה חלק בחגיגה הדמוקרטית של מפלגת הליכוד כאשר המתפקדים הגיעו לממש את זכותם ולקבוע את הרשימה לכנסת * אחת הדמויות המשפיעות במפלגה איש העסקים, פיני סבח, מרוצה מהתוצאות: "שוב הוכח שתנועת הליכוד היא התנועה המובילה במדינת ישראל"

אל הקלפיות במתנ"ס שפירא הגיעו מתפקדים רבים שביקשו לממש את זכותם הדמוקרטית ולהשפיע כיצד תיראה רשימת מפלגת השלטון בבחירות שתתקיימנה ב-9 לאפריל. במהלך היום הגיעו למקום גם חברי כנסת וגם ראש העיר, תומר גלאם, שנטל אף הוא חלק בחגיגה הדמוקרטית. עם סיום ספירת הקולות התברר כי המנצח הגדול של הבחירות המקדימות הוא חבר הכנסת אבי דיכטר, תושב אשקלון, שלמרות שלא כיהן כשר בקדנציה החולפת הגיע למקום העשירי המכובד מאוד וימוקם במקום ה-11 ברשימה לכנסת. גורמים פוליטיים העריכו כי קיימת סבירות גבוהה לכך שבקדנציה הבאה הוא ישודרג ויקבל תפקיד של שר לאור הפופולריות הגבוהה לא הוא זוכה בקרב חברי המפלגה.


אחת הדמויות הבולטות במפלגת הליכוד, איש העסקים פיני סבח, אמר ל"סטאר" עם פרסום התוצאות: "אני מאוד מרוצה מהתוצאות. הייתה הצגה יפה של דמוקרטיה, קרנבל יפה, הכל התנהל כמו שצריך, הוכח שוב פעם שתנועת הליכוד היא התנועה המובילה במדינת ישראל. אני מאוד מרוצה מהנבחרת שנבחרה אני חושב שהיא נבחרת איכותית שיש בה ייצוג לכל שכבות האוכלוסיה במדינה ונותנת מענה לכל הצרכים שאנחנו צריכים".

איזה מקום יהיה ריאלי להערכתך?
"אני מאוד מקווה שמקום 35 יהיה ריאלי, כי בסך הכל זו הנבחרת הכי טובה שיש היום מבין כל המפלגות כאשר מתוך 130 אלף מתפקדים כ-70,000 אלף בוחרים זה הכי נכון והכי מייצג את העם והמדינה".

אבי דיכטר הגיע להישג מכובד מאוד
"אני הכי גאה והכי מרוצה מהבחירה של אבי דיכטר. אני חושב שזה היה נכון, האדם הכי איכותי ומגיע לו אפילו מעבר למקום העשירי שהוא הגיע אליו כי האיש הוא בעל תכונות ויכולות מאוד גבוהות. אני שמח שיש לנו אנשים כאלו בעם ובמדינה ובתוך המפלגה שאני מזוהה אתה".

חבר כנסת אחר שמזוהה אתך מיקי זוהר, הצליח קצת פחות
"אין מה לעשות, נכון שהייתי רוצה את מיקי זוהר גבוה יותר. אסור לשכוח שהוא עזר לעיר באופן אישי במיוחד לבית החולים ברזילי. אני מאוד גאה באיש הזה. אין מה לעשות, זה מה שבחרו המתפקדים ואני מכבד את זה אבל אני מאמין שהוא יהיה בכנסת הבאה וימשיך לשרת את העם והמדינה את אזור הדרום ואת אשקלון בפרט".

מה באשר לנציג הנבחר במחוז נגב הכולל את אשקלון?
"אני מברך את שלמה קרעי שנבחר אני חושב שהוא אדם איכותי והוא ישרת את הנגב על המשבצת שהוא נבחר בה. תנועת הליכוד הוכיחה שהדמוקרטיה היא מעל הכל וכל אלו שכל הזמן טענו וטוענים לפגיעה בדמוקרטיה, בבחירות ובבית המשפט בססמאות ריקות מתוכן –התבדו. הוכח שהתנועה הזו היא הכי דמוקרטית ושומרת על הדמוקרטיה והיופי בה שאתה רואה את כל המגוון שם וזה הדבר הכי נכון ויפה שיש".