עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

הסכנה שבפינה – המשך

דרך הגישה לשכונה

לפני כמה חודשים פרסמנו כאן את תלונותיהם של תושבי שכונת אשכולי פז באשקלון שקראו לעזרה בעקבות הכביש הבעייתי בתוך שכונתם. יצאנו לבדוק מה נעשה מאז?

 

שרון מאיר, יו"ר וועד שכונת "אשכולי פז" טען אז כי "בשכונה כשלים תכנונים והנדסים רבים המסכנים חיים מדי יום". בראש אותן בעיות עמד התוואי, כביש רחוב הפרדס, שהינו עורק כניסה ויציאה ראשי לשכונה. "הכביש" אמר, "צר מאוד וללא שוליים, אשר אינו יכול להכיל שני רכבים הנוסעים זה מנגד זה. עקב כך תאונות רבות קורות למבקרים, גם עם הולכי רגל הבוחרים ללכת על הכורכר לצדי הכביש". בעיה אחרת וגדולה אף הן כל אותן גבעות חול עליהן בנויים בתי רחוב הדרור המשיקים לכביש הפרדס. "אותן גבעות חול נשפכות מדי חורף עשרות פעמים על כביש הפרדס ויוצרות נהר של בוץ עם אבנים המסכן חיים באופן מיידי. לא פעם רכבים החליקו ונגרמו תאונות עקב כך, תשתיות ועמודי חשמל נעקרו ממקומם ונפלו ובתים ברחוב הדרור קרסו. בנס לא נהרג עד כה אדם". אומר שרון. ראשי הוועד השכונתי פנו עשרות פעמים בצורה מסודרת לראשות העירונית, אך חרף דרישות חוזרות ונשנות והבטחות לתקן התוואי, כלום לא נעשה. יצאנו לשטח באחד מבוקרי השבוע ובקשנו להיפגש עם שרון ולבדוק מה נעשה מאז ביקורנו הקודם.

 

 

"כעקרון שום כלום ומאום לא נעשה" מציין מאיר שרון בכעס. "העירייה ממשיכה להתעלם בצורה שיטתית ומזלזלת בנו ובחיי אדם. לפני כמה חודשים זומנה נציגות השכונה לעירייה ודנו עימנו בכל הבעיות והצענו דרכים לפתרונן. אבל דברים לחוד ומעשים לחוד. בעירייה החליטו לשלוח טרקטור שמרים מדי פעם החולות ומחזיר למקומן וחוזר חלילה, שום פתרון קבע לא נעשה. העירייה מעדיפה לבזבז על הטרקטוריסט מאות אלפי שקלים לאורך השנים ולא לפתור הבעיה".