עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

הסולם השווה מיליונים

 

 

מסגר בן 39 ששבר ידו השמאלית וחוליה בעמוד השדרה, יזכה לפיצוי בסך כמיליון ו-600 אלף ₪  כך עולה מהסכם פשרה עם חברת הביטוח חקלאי * התביעה הוגשה לבית המשפט באמצעות עו"ד דניאל אדזיאשווילי ומפיצוי מהביטוח הלאומי שהכיר בנפילה כתאונת עבודה

 

מהתביעה עולה כי בשעת בוקר מוקדמת לפני כשנתיים וחצי עת הועסק כמסגר ביישובי חבל מעון, נדרש להתקין מדרגות בגובה רב. בעת התקנת המדרגות לקח מידות להמשך עבודתו ולפתע המדרגות יצאו מאיזון והתהפכו כשעמד עליהן. כתוצאה מכך, נפל ארצה מגובה של 2.5 מטרים נחבט על הארץ בעוצמה רבה. 

לאחר התאונה המסגר פונה לחדר המיון בביה"ח, שם נמצא כי הוא סובל משבר בשורש כף ידו השמאלית,  שבר בחוליה באזור המותניים, כאבים והגבלה בתנועת הקרסול, צליעה ומבלט דיסק בשתי חוליות. ועדה רפאוית של המוסד לביטוח לאומי קבעה כי הוא סובל מנכות בשיעור 57 אחוזים. כיוון שעבודתו הייתה כרוכה במאמץ פיזי רב, שימוש בשתי ידיו רגליו, לאחר התאונה לא הצליח לחזור לעבודתו ביישובי מעון והוא פוטר.

בא כוחו עו"ד דניאל אדזיאשווילי העוסק בתביעות בגין נזקי גוף, טען בין היתר בכתב התביעה כי מעסיקיו ביישובי מעון התרשלו בכך  שלא לא סיפקו לו אמצעי מיגון בטוחים, כלי עבודה ראויים וכי למרות שמדובר בעבודה בסיכון רב חויב לעבוד תחת לחץ. 

המסגר ביקש לקבל פיצויי עבור הפסד שכר וזכויות פנסיוניות וסוציאליות,  כאב וסבל, הוצאות רפואיות ונסיעה ועזרת צד ג'. 

לאחר מו"מ ארוך, קשה ועיקש מול חברת הביטוח, במסגרת הסכם פשרה שנחתם לאחרונה, חברת ביטוח חקלאי שביטחה את יישובי מעון, הסכימה לשלם למסגר פיצוי בסך 437 אלף ₪ שביחד עם הפיצוי שקיבל ויקבל בעתיד מהביטוח הלאומי, יגיע לסכום כולל של כמיליון ו-600 אלף ₪.