עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"המוות הפתאומי שלו הכה את כולנו בתדהמה

בחול המועד סוכות גדעון מילר ז"ל החובש האהוב עם הלב הרחב ושמחת החיים מתחנת מד"א בקרית גת נפטר במפתיע בביתו * מנכ"ל מד"א אלי בין: "הוא היה איש של נתינה ועשייה, אדם, חבר וחובש מקצועי שתמיד רצה לעזור ולתת מעצמו"

מאות מעובדי ומתנדבי מד"א לבית העלמין בקרית גת ללוות את המתנדב גדעון מילר ז"ל בדרכו האחרונה לאחר שנפטר במפתיע בביתו כשהוא בן 71.
מילר ז"ל נולד בשנת 1948 בהונגריה ועלה לארץ בשנת 1957. בחודש יולי 1977 הצטרף למגן דוד אדום והחל לעבוד בתחנת מד"א בקרית גת. במהלך שנות עבודתו תרם רבות לארגון ושימש כחובש רפואת חירום באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ במרחב לכיש. בשנת 2008, קיבל גדעון ז"ל את אות העובד המצטיין על פעילותו ומסירותו ועל התנדבות מעבר לשעות העבודה ועל הסיוע הרב במרחב ובשנת 2010 העניק מנכ"ל מדא אלי בין למילר ז"ל דרגת כתף מגן-ראשון, כאות הוקרה על פעילותו המסורה. במשך השנים, כחובש רפואת חירום במד"א, סייע גדעון ז"ל בהבאת חיים חדשים לעולם ויילד באמבולנס תינוקות רבים, יצא לטפל בחולים ובנפגעים מאירועי פח"ע ותאונות דרכים והציל את חייהם של רבים.
חבריו ומכריו מספרים על איש אהוב, מלא בשמחת חיים שתמיד חייך ורצה לעזור בכל צורה. לאחר 38 שנות עבודה, בשנת 2015 גדעון מילר ז"ל פרש לגימלאות. גם אז היה ברור לו שהוא נשאר במשפחת מד"א וממשיך להתנדב באופן קבוע בתחנת מד"א בקרית גת, ביתו השני. בנוסף מצא גדעון ז"ל זמן להתנדב גם במשטרה, במג"ב ובקופת חולים מכבי בעיר.
חברו חובש בכיר במד"א עמרם בן לולו שעבד עם גדעון מילר ז"ל בתחנת מד"א קריית גת: "אני מכיר את גדעון מזה 40 שנה, מאז שנכנסתי לעבודה. הוא היה חייכן שאהב לעזור לכולם, היינו 40 שנה ביחד, בחום ובקור ותמיד היה מלא שמחה וכיבד את כולם. הייתה לו אישיות מיוחדת של נתינה והתנדבות, לא רק במד"א, גם במשטרה ובקופת חולים מכבי בעיר. בערב לפני שנפטר הוא היה איתי בתחנת מד"א ואמר לי 'אם הייתי יודע שאתה עובד לילה הייתי מצטרף אליך למשמרת' המוות הפתאומי שלו הכה את כולנו בתדהמה והוא חסר לנו מאוד."
מנכ"ל מד"א, אלי בין ספד לו: "גדעון ז"ל היה דמות, מופת ומודל לחיקוי לכל מי שעוסק בתחום הבריאות. הכרתי אותו באופן אישי, הוא היה איש של נתינה ועשייה, אדם, חבר וחובש מקצועי שתמיד רצה לעזור ולתת מעצמו ככל הניתן. הוא האמין במטרת הארגון ורצה להציל חיים, ואכן עשה זאת במהלך עשרות שנים במד"א. הוא ידע כיצד לעבוד בצוות ועזר לכל אחד מחבריו בארגון. לאורך השנים, היה לי הכבוד לפגוש את מילר ז"ל מספר פעמים ולהיווכח בכך בעצמי, ואף להעניק לו את דרגת המג"ר לאות הוקרה לפעילותו. משפחת מד"א שולחת את תנחומיה למשפחת מילר, מחבקת אותה ותמשיך ללוות אותה. יהי זכרו ברוך."