עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"הכל פתוח ואפשרי"

השבוע נבחר חבר הכנסת עמיר פרץ להנהיג את מפלגת העבודה וחברו הטוב מזכיר סניף העבודה באשקלון לא יכל להסתיר את שמחתו. ל"סטאר" הוא אמר: "צדקתי שתמכתי בעמיר כי רציתי קודם בהצלחת המפלגה. המפלגה זקוקה ״לשיקום״, לריענון ולאחדות החברים. רק אחד שיש לו עבר הווה ועתיד יכול למנף את המפלגה ממקום שהיא היום למקום טוב יותר והוא עמיר פרץ. יש הבדל בין מצב שבו עמיר הוא חלק מנבחרת לבין מצב שבו שעמיר מוביל את הנבחרת. רבים יחזרו הביתה ורבים נוספים מהימין יתמכו בעמיר".

עוד אמר זיו: "מי יכול לשכוח את מערכת כיפת ברזל? כל מי שבתוכו הכרת הטוב והכרת התודה לעמיר יבטא זאת בקלפי ובגדול. כאן מדובר בחיים של ילדים הורים וקשישים רבים שניצלו מכל הסבבים שהיו. לדעתי עמיר יקבל שניים שלושה מנדטים רק בזכות כיפת ברזל".

על האפשרות שביום מן הימים יכהן כחבר כנסת אמר זיו: "ועידת מפלגת העבודה החליטה להשאיר את רשימת המומעדים לכנסת הבאה כפי שהיא למעט היו״ר שהוא היום עמיר. עד כה פרשו ארבעה שהם : אבי גבאי, טל רוסו, יאיא פינק ואמילי מואטי כך שמקומי השתפר והיום אני במקום 22 עמיר יגדיל את כוחה של העבודה עד כ-15 מנדטים ויותר והכל פתוח ואפשרי".