עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

  היחידה ללימודי חוץ בפרויקט הכשרה תקדימי ל full stack

 

דקלה אבוטבול, יו"ר העסקים הקטנים בישראל ומנהלת היחידה ללימודי חוץ יחד עם חברת talent 01 העולמית, בנו תכנית להכשרת 200 מועמדים לקורס full stack, מועמדים מכל הגילאים ומכל הארץ אשר מובטחת להם עבודה בסיום ההכשרות.

 

דקלה אבוטבול, יו"ר העסקים הקטנים, פועלת מזה שנים במאבק למען העסקים במדינה, ולקידום ההכשרות אותם מקדמת ביחידה ללימודי חוץ אותה היא מנהלת ואשר לה סניפים בכל הארץ.

 

מיזם חדש של היחידה ללימודי חוץ ושל 01talent , סוכנות הכשרות והשמה של עובדים בתחום הייטק בדגש על תפקידי full stack. מפתח Full Stack למעשה בקיא בכל פרטי התכנות – ידע המאפשר לו לפתח הן לצד לקוח והן לצד שרת ולעבוד באופן עצמאי על פיתוח של רכיב. פרוייקט ההכשרות פונה לכל אדם, לא משנה מה הוא עיסוקו הנוכחי, מהי השכלתו או היכן הוא מתגורר.  בחינות הקבלה נערכים online ולמעשה אין לצוות הבוחנים או היחידה כל ידיעה מי המתמודד.

בסיום הבחינה הראשונית תערך בחינה נוספת האורכת כ 10 שעות, ולאחריה, רק 200 מועמדים יזכו לקחת חלק בתוכנית אשר ממומנת במלואה על ידי היחידה ללימודי חוץ באמצעות קרן השקעות שגיסה הקרן. תהליך הלמידה יארך שנה וחצי באופן יומיומי, פרונטלי במשך 9 שעות ביום, סטודנט לכל דבר. הכשרות full stack אורכים בדרך כלל 3 שנים. לאחר ההכשרה הראשונית, תהייה הכשרה נוספת של כשנה אחת.

החממה הטכנולוגית של היחידה ללימודי חוץ תאויש במומחים בינלאומיים שיהיו מנטורים לסטודנטים. הפרויקט הוא בשיתוף עם גופים/ מעסיקים גדולים שבמהלך הלמידה יבחרו סטודנטים שייקחו חלק בלמידה ויעסיקו אותם.

אנחנו מבטיחים השמה לכל מי שיסיים, ומי שלא ימצא, 01 העולמית מתחייבת להעסיק אותו עד שתמצא לו השמה אחרת.

"עבדנו על הפרויקט חצי שנה ברמת הפיתוח וגיוס התקציב, זה פרויקט ראשוני בישראל, ועולם החממות הטכנולוגיות זה השלב הבא, כולם בסוף יצטרכו הבנה מחשובית".

"ההרשמה עדיין בעיצומה, 120 מועמדים עברו את הבחינה הממוחשבת הראשונה, והם הראשונים שיתקדמו לשלב ב. ומתוך הכלל יבחרו 200 בלבד. בלי הפליה ובלי כל פרוטקציות, אנחנו לא מכירים את המועמדים עד תום המיון"