עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"הוא היה האישיות המרגיעה בהפועל אשקלון"

רבים מתושבי אשקלון הגיעו השבוע לחלוק כבוד אחרון ליו"ר המיתולוגי של הפועל אשקלון ג'קי זריהן שהלך לעולמו ביום ראשון לאחר שעבר אירוע מוחי * היו"ר הנוכחי פרוספר וקנין: "הוא היה מחבר בין אנשים והיה באמת אישיות יוצאת דופן"

 

יו"ר הפועל אשקלון לשעבר, ג'קי זריהן, הלך השבוע לעולמו והוא בן 69. זריהן לקה באירוע מוחי ביום רביעי שעבר וביום ראשון השבוע הלך לעולמו. זריהן ז"ל שימש כחבר הנהלת הקבוצה משנת 1995 ולקראת סוף המילניום הקודם מונה ליו"ר הקבוצה מיד לאחר ירידת הקבוצה בחזרה לליגה הארצית בשנת 1999. הוא עבד כיועץ מס במשך שנים ארוכות במשרדו ברחוב הרצל בעיר והיה מוכר לרבים מהתושבים שהגיעו לחלוק לו כבוד אחרון.

פרוספר וקנין צילום עמוד פייס פועל אשקלון

יו"ר הפועל אשקלון הנוכחי פרוספר וקנין נפרד ממנו השבוע בכאב: "ראשית צר לנו מאוד על האובדן, ג'קי היה חלק בלתי נפרד מהפועל אשקלון משך עשרות שנים. הוא שימש לאורך השנים במספר תפקידים כשהבכיר מביניהם היה יו"ר הפועל אשקלון. בתקופה מסוימת הוא שימש גם כגזבר ובעיקר הוא היה האישיות המרגיעה בהפועל אשקלון, היה מגשר כשיש ויכוחים, היה מחבר בין אנשים והיה אישיות באמת יוצאת דופן. צר לנו מאוד ואנו נכבד את זכרו בדקת דומייה במשחק  הבית הקרוב שלנו. צר לנו מאוד על הליכתו של ג'קי, ביום שני שעבר פגשתי בו וזאת הייתה הפעם האחרונה".

חברו של ג'קי רוז'ה חטב התקשה לעכל את האובדן: "מדובר בחבר טוב שלי, הייתי איתו ביחד גם בהנהלת הפועל אשקלון בתקופתו. אדם שהשקיע את כל כולו בהפועל אשקלון, עזר לאנשים בכל התחומים ותרם לנזקקים בסתר בלי לדבר יותר מדי. שחקנים היו מגיעים אליו עם בקשות של ייעוץ מס, הכנת טופסי 106 והגשת דוחות ואת מה שיכל הוא עשה בהתנדבות עבור השחקנים ללא דרישת תשלום, זה היה הבן אדם. ג'קי היה מגיע אליי לבית הקפה כמעט יום ביומו, ולמעשה גם בבוקר המקרה הוא היה בדרך אליי לקפה. הוא אמר למסיעו בוא נלך ל"פרלמנט של רוז'ה" וקיבל אירוע מוחי. לפני מספר שנים קיבל את האירוע הראשון ולמרות שזה פגע ביכולות הקוגנטיביות שלו הוא היה מגיע אליי לקפה כמעט על בסיס קבוע. אנחנו חברים המון שנים ובית הקפה שלי זה הבית השני שלו. כאן אצלי היה פוגש את כל החברים, היו באים אנשים לוחצים לו יד, מחבקים, מנשקים וזוכרים לו חסד נעורים. במוצאי שבת ביקרתי אותו בבית החולים ברזילי ובדיעבד זה היה ביקור פרידה, לצערי הרב לאחר כמה שעות הוא נפטר".

שלומי לוי דובר הפועל אשקלון מסר: "אבל כבד ירד על מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון,עם היוודע דבר מותו של ג'קי זריהן היו"ר המיתולוגי של המועדון. ג'קי היה הראשון שהעז, שפרץ דרך, שהאמין, ששם אותנו על המפה, שהוביל אותנו לראשונה אל הליגה הבכירה בישראל. לעולם לא נשכח. יהי זכרו ברוך!".