עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"הגעתי לפוליטיקה כי נמאס לי שלא סופרים את הדרום, הולכת לשנות את זה" אלונה ברקת השבוע בפאב "הסקובר" במרינה

אל מול כ-200 תושבים שהגיעו לתמוך, לשמוע, לשאול ולחבק – פרסה ברקת את משנתה בכל הקשור לצעדים אותם היא מתכוונת לעשות כפוליטיקאית בקדנציה הקרובה כשמטרתה העיקרית היא לדאוג שדין הדרום יהיה כדין המרכז ולא רק בכדורגל – אלא גם בבריאות, בהייטק, בתעסוקה ובשאר תחומי היום יום של תושבי אשקלון בפרט והדרום בכלל.

במהלך ביקורה בפאב מלא האנשים אמרה ברקת לתומכיה: "הגעתי לפוליטיקה בדיוק מאותה סיבה שהגעתי לכדורגל. הגעתי לפוליטיקה כי נמאס לי שלא סופרים את הדרום והחלטתי שאני הולכת לשנות את זה. אני אומרת לכם בביטחון מלא שכמו שניפצנו את הפערים מול המרכז בכדורגל, זה אפשרי גם בבריאות, בחינוך, בהייטק, בתעסוקה ובכל תחום. אני הולכת לפוליטיקה כדי להיות שרת הדרום בממשלת נתניהו.

הגיע הזמן שאתם תושבי אשקלון תקבלו את מה שמגיע לכם – קודם כל יחס שווה מהמדינה בדיוק כמו שמקבלים תושבים בתל אביב ואת כל התנאים להם אתם זכאים כמי שחיים תחת איום טילים מתמיד. לא הגיוני שרקטה אחת לשרון הקפיצה מדינה שלמה, נשלחו גדודים לגבול הרצועה והותקפו מאות מטרות בעזה כאשר רק למחרת כששוגרה רקטה לאשקלון – קיבלנו הפסקת אש. ב-9/4 שמים לזה סוף ואומרים הקול רם וברור: דין הדרום כדין תל אביב. החיים של האשקלונים לא שווים פחות!"

אלונה ברקת, פאב ה"סקובר" במרינה

עוד הוסיפה ברקת כי: "תנאי מקדים לכניסה שלנו לממשלה תהיה שכל אחד מכם תושבי באר שבע, אשדוד ואשקלון יקבל את הטבות המס בשווי אלפי שקלים בשנה שנגזלו מכם. מדובר בהטבות מס שמגיעות על פי חוק לתושבים שמתגוררים באזור עימות אך משרד האוצר הוציא אותנו מהזכאות להטבות האלו. מישהו מנערי האוצר יכול להסתכל לילדים שלנו בעיניים ולומר להם שהם מחוץ לקו העימות? יש חוצפה גדולה מזה?".