עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

הגירוי הפסיכולוגי

אלעד קויאטק יועץ זוגי ומיני

מניסיוני בתור מטפל מיני אני נתקל בהמון טעויות נפוצות שהרבה גברים עושים במיטה. הימנעות מטעויות אלו תשפר את חיי המין שלך באופן משמעותי.
גירוי פיזי כן, גירוי פסיכולוגי לא?!
הרבה גברים נכנסים למין כמו פותרי בעיות. הם רואים בנשים שלהם מכונות, לא בני אדם, הקו המנחה שלהם הינו: "לחץ על הכפתורים הנכונים והנה… פוף – אורגזמה!
הבעיה היא שההנחה המוטעית הזאת מזניחה לחלוטין את הגירוי הפסיכולוגי הנדרש לאישה שלך.
נשים יכולות לקנות מאות צעצועי מין בשוק, שיעשו את אותו הדבר הפיזי שגבר יכול לעשות עבורן. אולי אפילו יותר טוב. אז למה הן צריכות אותך במיטה לעזאזל?! אז ככה, נשים מגורות יותר מהריגוש עם הגבר באקט על ידי המילים וההתנהגות מאשר החלק רווי העצבים שם למטה.
אתה בתור גבר, צריך לעורר את המוח של האישה שלך. לא רק את הגוף שלה. לנשים, זה חשוב פי עשרה מאשר איך אתה מבצע את המכניקה בפועל.
סקס הוא שיטת המשיכה האולטימטיבית. שום דבר שתעשה לא ימקסם את המשיכה של האישה שלך אליך כמו סקס טוב, ביצועיסטי, כן, אבל פסיכולוגי – עוד יותר!
במהלך ואחרי סקס, אתה יכול להיכנס לרגשות העמוקים ביותר של אישה. רגש חשוב במין, זאת חוייה שמיימית, אין דבר שמחבר את הגבר והאישה יותר יחד מאשר יציאה מתחום המציאות על ידי חיבור גופם ונפשם בסקס סוער.

 

 


אם אתה המאהב הכי טוב שהיה לה אי פעם, פשוטו כמשמעו, אתה כבר נותן לה את כל מה שהיא צריכה, אז למה להחליף אותך? (וזה נכון גם לגבי גברים אגב)
ישנם הרבה גברים שהם: הרובוט חסר הרגשות. שהם יודעים את כל הטריקים, אבל לא באמת אכפת להם למנף את המין עצמו בפועל, רק אכפת להם להשיג את הסקס.
חוסר הדומיננטיות
נשים מעצם מהותן, נוטות להגיב בעוררות מינית לגברים דומיננטיים. ההתניה החברתית אומרת שזה מיזוגיני, ואכן, בשיח החברתי של היום השיח והמודל החברתי על דומיננטיות גברית נקבר עמוק בתוך האדמה ונלמד בעיקר במחתרת ובמקומות שאינך צריך להיות בהם פוליטקלי קורקט. עם כל מצב החשיבה הגברית המעוותת היום, אולי טוב שכך, אבל במיטה, דומיננטיות היא אחד הדברים הכי חשובים, גם לאותן הנשים שהכי בעד שוויון וחשוב להן להיראות חזקות ואסרטיביות כל הזמן מחוץ למיטה.
נשים אולי לא ידברו על זה, ואולי אפילו לא יהיו מודעות לכך בעצמן, אבל רובן על כל פנים, שואפות להיות כנועות לגבר חזק במיטה.
האיש החזק הוא לא בהכרח שרירן אגרסיבי, האיש החזק הוא אדם שיודע לנהל את חייו ויש מה להעריץ בו גם אם הוא לא שחקן קולנוע.
לא תוכל להיות דמות חלשה בחייך, שלא עושה עם חייה כלום ואין שום דבר להעריץ בה, ולשאוף להיות 'דומיננטי' במיטה, משום שהמשיכה של האישה שלך כלפיך, תדעך הרבה קודם.
ובמיטה – אתה צריך כמעט תמיד להוביל את מה שקורה. אתה לא שואל איזו תנוחה היא רוצה לעשות. אתה אפילו לא מספר לה מראש, אתה פשוט מעביר אותה במיטה לתנוחה שאתה רוצה. או אם אתה כבר אומר לה, עשה זאת באופן דומיננטי של ציווי.
הסוד הגדול של דומינטטיות במיטה הינו – "תנהיג ללא מילים".
תן לה להיות אישה מהמקום הכמוס, העמוק, והפראי שלה!
אישה בעלת מודעות מינית גבוהה, שיודעת היטב מה מגיע לה, רוצה גבר שקשור לתשוקות החייתיות הכי עמוקות שלו במיטה. ללא התניות חברתיות. אחד שיודע להפריד בין העולם שבחוץ, שכלפיו הוא מאופק ושמרן לבין חדר המיטות ששם הוא מביא את תשוקותיו החייתיות.
גם האישה עצמה מחפשת את הגבר שהיא פשוט יכולה להיות מולו אישה במלוא הדרה במובן המיני שלה.
ללא שיפוטיות, ביקורת או בושה. בלי להרגיש מובכת אם היא משוחררת הכי הכי.
ברגע שאישה נפתחת מינית אליך בזכות הביטחון וחוסר השיפוטיות שנתת לה, היא תעשה עבורך דברים הקשורים למין שלא תאמין כשהם יקרו.
ישנם גברים שפשוט עדינים מדי וחושבים כל הזמן איך לעשות את הדברים הנכונים מבלי לטעות. שחרר את כל התוכניות שבידך או במגירה שלך, קח אותה, שחרר את החיה שבך, בלי לחשוב יותר מדי.
אל תהיה 'טכנאי הוגינה', שיודע הכל על סקס. שיש לו תמונה גזורה מושלת של מבנה הווגינה בראשו, והוא יודע איפה לגעת שם, מחשב זוויות, סנטימטרים כוח, תנועה ועוד זיבולי שכל. שחושב יותר מדי על סקס במקום רק לקיים אותו.