עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

הבשלנים האשקלונים

חוויה משפחתית וקולינרית יוצאת דופן התקיימה השבוע בגן העתידני בשכונת ברנע כאשר תושבי השכונה הוכיחו את יכולות הבישול שלהם אל מול חבר שופטים מכובד ביותר * בשבוע הבא תחרות הבישול גורמה בשכונה מגיעה לשכונת שמשון ורמת אשכול

הגן העתידני בשכונת ברנע הפך השבוע לזירת תחרות בישול למספר שעות. במסגרת אירועי הקיץ מתקיימת תחרות "גורמה בשכונה" עם משתתפת התכנית "מסטר שף", ג'קי אזולאי. אזולאי מגיעה כל פעם לשכונה אחרת ומעבירה סדנאות אוכל ועורכת תחרות תבשילים בין התושבים. ביום חמישי (11.7) היא תגיע לפארק אגמים, ובשבוע הבא לגן חטואל (15.7) ולגן כצנלסון (18.7).

ביום שני היה זה בגן העתידני בשכונת ברנע, בה הוקמו 8 עמדות, בהן בישלו המתחרים ובסופו של יום מכרו את האוכל שהכינו. כמובן שהמבלים יכלו ליהנות גם מתבשיליה של ג'קי אזולאי.

החגיגה הססגונית נערכה עד שעות הערב המאוחרות כשבמקום השלישי זכתה עדן סיבוני שבישלה מנת בשר ובטטה ביין, במקום השני זכה ליאור סורין שהכין פיצה טבעונית ומיוחדת ובמקום הראשון זכה שי סלע שהכין שקדי עגל עם זעפרן.
מעבר לתחרות בישול הוקמו בגן עמדות יצירה לילדים כגון: איפור, ציור, פסלות ועוד.

כזכור בשבוע שעבר נורתה יריית הפתיחה לאירועי הקיץ כשמאות ילדים גדשו את הגינות הציבוריות וצפו בהצגות ילדים ונהנו מסדנאות יצירה.

כידוע, אירועי הקיץ באשקלון כוללים שורה של אירועים ייחודיים ומהנים במיוחד לכל המשפחה, החל מכוכבים בגינה, דרך אירועי גורמה בשכונה, פסטיבל אשקלון הבינלאומי לפיסול בחול ועוד אירועים לכל המשפחה.
למידע על האירועים המלאים ניתן להיכנס לאתר העירייה.