עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

הבמה שלו

התמונות באדיבות הזמר שימי רון

שימי רון מציג: 30 שנות מוסיקה. שימי רון, תושב העיר אשקלון, חוזר להופעת סיכום בהיכל התרבות. שימי רון יארח את ציון גולן (משלנו) ואביבה אבידן. שימי בתגובה:"אני מתרגש לסכם שלושה עשורים בעיר בה גדלתי ואשר אותה אני כה אוהב. מצפה לכם". הזמר שימי רון מתרגש ויש לו סיבה טובה. את שלושים שנות הקריירה שלו מסכם בעיר הולדתו: אשקלון. לפני כשבועיים הגיע שימי רון ללשכתו של ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם והם העלו זיכרונות מהתקופה בה שיחקו ביחד בשכונה. גלאם ורון שרו חלק מהבית של השיר "שבויה באהבה":

"וכמוה מיוחדת

ונפשי יוצאת אלייך, אהובה

את שוב חוזרת, כמו תמיד, לזרועותי
כמו ציפור פצועה עוברת בין ידי

את שבויה באהבה, את אבודה ללא תקווה
את לילך מי ינחם ומי ירגיע
אני שומע את בכייך ומלטף את דמעתך
את לילך אני אשקיט, אני ארגיע

כי המקום בו נשאר לבבי
לך מחכה, אותך רוצה מתי שתבואי…"

 

התמונות באדיבות הזמר שימי רון

"ההופעה הקרובה היא חלק מסיבוב הופעות שהתחלתי בכל הארץ, הופעתי ברידינג 3 בצפון ובדרום, ממש בכל הארץ. זה תחת לחץ של חברים ואנשי תקשורת, מביני עניין, ששאלו למה אני לא פותח קופות כי כל הזמן עשיתי את זה בקטן. הופתעתי לגלות שהמופע סולד אאוט, קהל מצביע ברגליים ואין מקום לזוז במופעים. זה דבר שלא יזמתי ולא היה לי אומץ לעשות. הסבב התחיל בתל אביב ובאזור המרכז, רידינג 3, זאפה ושאר הארץ. רפי אזולאי, חבר קרוב ומעורב בתחום לחץ שאופיע בהיכל התרבות באשקלון, זאת העיר שנולדתי בה ואני אוהב אותה מאוד, תמיד מופיע באירועים משפחתיים באשקלון. תמיד אומרים ״אין נביא בעירו״ אצלי זה כן קיים, מקבל פרגון אדיר באשקלון."

 

כיום שימי גר בפתח תקווה. "אשקלון בדם ואחזור עוד לגור בה" אומר שימי ומוסיף כי יש היענות טובה מאוד למופע באשקלון, שתתקיים ב-14/03. "בכל סבב אני בד״כ מארח זמר או שניים, בד״כ זה היה בהפתעה, לפעמים הפרוייקט של רביבו, שימי תבורי ועוד. בהופעה הזאת אני מופיע עם ציון גולן, זמר מקומי ואביבה אבידן. מדובר במופע עם שירים מכל התקופה, קצת יותר מ-30 שנה. יהיו גם חומרים חדשים וגם ישנים, יהיו הפתעות ובכל פעם אני משתדל להפתיע את הקהל" אומר שימי ומוסיף: "באחת מההופעות הפתעתי עם שיר ראפ למשל, זה לא משעמם. תכנית מגוונת, גם קאברים לשירים של אהובה עוזרי, חברה קרובה, עושה מחרוזת שלה. מוזיקה מבית אבא, לקהל הטוניסאי והטריפולטאי שייהנו ממחרוזת מיוחדת."

 

לגבי המופע באשקלון: "מתרגש מאוד להופיע באשקלון, זאת העיר שלי ויש התרגשות שונה. אם תהיה תאורה טובה על הקהל סביר להניח שאזהה את רוב האנשים, שמעתי כבר שהמון אנשים רכשו כרטיסים וזה מרגש מאוד. המכירה מתבצעת דרך ההיכל ובעוד מקומות נוספים.

 

שימי רון מתכוון להופיע עם להקה הכוללת 10 נגנים. אורחים מיוחדים שינכחו באולם: ראש העיר שגדל איתנו, הוא גם יודע לשיר אז בטח נעשה איתו דואט. חשבתי להשאיר את זה כהפתעה אבל יאללה. יהיו אנשי תקשורת, רדיו, ירון אילן יגיע ויהיה שמח.