עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

האישה טענה כי בעלה  פגע מינית בילדה – הפוליגרף חשב אחרת

 

אישה מהאזור התלוננה כי בעלה עשה בביתם הקטנה מעשי מגונים, עורך דינו של הבעל התעקש, כי בני הזוג יבדקו בפוליגרף, שם התברר, כי מדובר בעלילה.

 

יחסיהם של בני זוג מהאזור שהיו נשואים מספר שנים עלו על שרטון, בהליך הגירושין טענה האישה כי בעלה ביצע מעשים מגונים בבתם המשותפת. האיש שחרב עליו עולמו פנה לעורך הדין שרון קולסקי שהוכיח כי לא היו דברים מעולם.

בני הזוג שהיו נשואים מספר שנים החליטו "לפרק את החבילה" ולהיפרד. אלא שאז הופתע לגלות הגבר כי אשתו טוענת כי הטריד מינית את בתם הקטנה. האישה פנתה למשטרה וסיפרה כי בעת ששהה עם בתם לבד הטריד אותה מינית, בכך שישן עימה במיטתה יחד כשהוא עירום לחלוטין, ואף פגע בה מינית, היא אף הציגה למשטרה סרטונים ובהן הילדה מספרת בקולה על המעשים שאביה ביצע בה.

האיש ההמום פנה לעורך הדין שרון קולסקי – בבקשה כי יסייע לו וטען כי לא היו דברים מעולם, והוא לא פגע בבתו. בדיון שנערך בבית המשפט לענייני משפחה,  הוא אף טען כי מי שהדריכה את הבת, לדבר בסרטונים שהוצגו למשטרה הייתה האם שביקשה להעליל עליו כי פגע בבתם על מנת לפגוע בו, ולדאוג כי יורחק מביתו ומבתם המשותפת. האם הכחישה את הטענות, ובאותו שלב דרש עורך הדין כי השניים יישלחו לבדיקת פוליגרף על מנת לברר את האמת בסוגיה.

בבדיקה נשאל  האב האם ביצע מעשים מגונים בבתו, האם ישן עימה כשהוא עירום, והאם נשאר איתה לבד בדירה, האב הכחיש ויצא דובר אמת.

מאידך נשאלה האישה מספר שאלות, אלא שהפוליגרף קבע כי היא משקרת בחלק מהתשובות מה שמחזק את טענתו של האב שמדובר בעלילה.

כעת צפוי המשפט להמשיך, אך בזכות עורך הדין הוסרה העננה מעל שמו הטוב של האב שכבר אינו חשוד בעבירות חמורות שבצע בבתו.