עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

גשר מעל מים סוערים

גשר מעל מים סוערים

השבוע, לפני חמישים שנים, שיחררו סיימון וגרפונקל, צמד יהודים, את האלבום והשירBridge Over Troubled Water. לא מדובר רק ​​באלבוםהמצליחביותרשלהם–ממנו מכרומיליוניעותקיםוהרוויחולהםשישהפרסיגראמי, כוללאלבוםהשנה – אלאשזהגםהיהה- LP האחרון שלהם. בארבעת העשורים הבאים מאז צאת האלבום הם יצאו לסיורים נוסטלגיים, ואפילו הוציאו סינגל חד פעמי בשנת 1975, אך האלבום סימן את סיום השותפות היצירתית שלהם.הצמד הופיע בפעם האחרונה יחדיו במופע מחווה של מכון הקולנוע האמריקני למייק ניקולס בשנת 2010. איחוד נוסף ביניהם נותר בלתי סביר עד מאוד. "לא בא בחשבון", אמר פול סיימון בראיון שהעניק ל'רולינג סטון' בשנת 2016. "אנחנו אפילו לא מדברים."

 

גשר מעל מים סוערים, הנחשבתכאחת מיצירות המופת של כל הזמנים של תרבות הפופ, חיברה את שנות השישים לעשור חדש עם אוניברסליות מתמשכת החוצה את תקופתה. רצועת הכותרת של האלבום הפכה לשיר הבכורה והחתום של סיימון וגרפונקל, אבן הקסם המוזיקלית שזכתה לעשרות גרסאות כיסוי על ידי עשרות אמנים, בהם אריטה פרנקלין, אלביס פרסלי, ווילי נלסון, ג'וני קאש ועוד. האלבום מחזיק במספר שיא של השפעות מוזיקליות – מרוק ועד מוזיקת נשמה, ג'אז ומוזיקת ​​עולם, Bridge OverTroubled Water סימן כיוונים יצירתיים חדשים וקריירות סולו עתידיות לפול סימון וארט גרפונקל. האלבום הגיע למקום הראשון במצעד של עשר מדינות והיה האלבום הנמכר ביותר משנת 1970. בנוסףלששת פרסי ה-GRAMMY, הוא זכה בתארים 'אלבום השנה' ו'הקלטה המהונדסת הטובה ביותר'.

 

קובי והכדורסל

קובי האמין בגדולה של עצמו. הוא האמין בגדולה הזומאותו יום שבו גויס ל NBA. כילד בן 17 בשנת 1996. הוא דאג לכך שאלו מהקהל שסופרים את הסליםיצפו בו קולע 27 נקודות במשחק הליגה הראשון שלו בקיץ עם הלוס אנג'לס לייקרס. מאזהם ידעו שהוא מאמין בכך.בראיינטידע שילך להיכל התהילה של הכדורסל. הוא היה בטוח בזה כבר מההתחלה.אחת מאינספור ההכרות הכואבותמהתרסקות המסוק שהרגה את בראיינט, בתוג'יאנה בת ה -13, ושבעה אחרים, היא שקובי לא יהיה בהכתרה של בתו, שאותהעוד חזה מהילדות. באפריל, ברייאנט בוודאי ייבחר רשמית לצד יריביו הותיקיםלשעבר טים דנקן וקווין גארנטלכיתת הכוכבים לשנת 2020 בהיכל התהילה – אלא שהוא לא יהיה בטקס האינדוקציה שיתקיים בספרינגפילדבאוגוסט, לשאת את הנאום הבלתי נשכח שבוודאי תכנן.

 

ההיסטוריונים ירשמו את ה -26 בינואר 2020, אולי התאריך העצוב ביותר שהליגה ((NBAהזו ידעה עד עתה. אחד הרמזים החזקים הגיע כשדנקן, שהתפרסם בכך שהסתיר את רגשותיו מקהל ה- N.B.A., ניתן היה לראות את הבכי בספסלים כאשר הקהל בסן אנטוניו הוקיר את בראיינט ביום ראשון בערב.זה סנטימנט נפיץ. בראיינט אולי פרש באפריל 2016, אך עבור ה- N.B.Aהוא נחשב כאלוף אלמותי, במיוחד עבור לוס אנג'לס לייקרס. אולם, כל שיקול במורשתו של בראיינט מחייב דיון באישום התקיפה המינית בשנת 2003. הוא הואשם באונס של אישה בת 19 שעבדה במלון בקולורדו כפקידת דלפק. התובעים הפילו את התיק כאשר האישה אמרה שהיא לא מוכנה להעיד.בראיינט התנצל בפומבי לאחר שהסדירו תיק אזרחי מחוץ לחומות בית המשפט.

 

לסיום, קובי בראיינט מתנשא בצדק לגדולישחקני ה- NBA. ביחס לדור של עכשיו – רובם גדלו על להיטיושלבראיינט. הם סופגים את מוסר העבודה שלו ואת רוחו התחרותית באותו אופן בו למד דורו של בראיינטמג'ורדן,בראיינט הדגים והעביר את המנטליות הזו לג'יימס, סטיבן קארי והגל הנוכחי של כוכבי העל ב-NBA.

 

נוח בשלום, קובי.