עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

גשם של בריכה: הבריכה המחודשת בקאנטרי ברנע

מתוך הבריכה

בזמן שתפסתם מחסה מהגשמים, שופצה בריכת השחייה בקאנטרי ברנע. השבועחזרה הבריכה להיות זמינה לרווחת תושבי אשקלון ומנויי הקאנטרי, וזאת לאחר שעברה מתיחת פנים משמעותית.

 

לאחרונה שמה של העיר אשקלון נקשר לא אחת עם הצפות מים בעקבות גשמי הברכה שפקדו את המדינה בחורף הנוכחי. בתקופה הזו ביצעו בקאנטרי ברנע עבודות שיפוץ כלליות בבריכת השחייה. העבודות כללו ריקון הבריכה ממים, ניקוי רצפת הבריכה שעברה קרצוף משמעותי, עבודת רוֹבָּה וצביעה וציפוי מיוחדים למניעת החלקה. התאורה הוחלפה לתאורת לדים חדשה, והוחלפו גרילים לתעלות גלישה. אפילו הדוש שמקבל את פני הרוחצים בכניסה למתחם הבריכה הוחלף.

 

בעלי הקאנטרי השכירו חברת ניקיון כקבלן קבוע, ובכך הם מבטיחים כי יישמר הניקיון של סביבת הבריכה וכמובן של המים, בסיוען של מערכות שטיפה מתקדמות ורובוט שטיפה חדיש וגדול שיבצע פעולות ניקוי בשגרה.

 

השבוע בריכת השחייה של קאנטרי ברנע חזרה לפעילות מלאה,וטמפרטורת המים תהיה נוחה לשחיינים ולמתרחצים. מנויי הקאנטרי יוכלו ליהנות מהבריכה בימים ב'-ה' בין השעות 06:00-22:30, בימי ראשון בין השעות 14:00-22:30, בימי שישי בין השעות 06:00-18:00 ובימי שבת מ-07:00-18:00.

 

מנכ"ל הקאנטרי: "שיפצנו את הבריכה באופן יזום כי ראינו לנכון שהגיע הזמן לעשות זאת לרווחתם והנאתם של קהל המנויים. נעשתה עבודה יסודית לשנים הבאות ואנחנו גאים להציג למנויים שלנו ולתושבי אשקלון בריכת שחייה מזמינה ומתקדמת, בעלת אישור משרד הבריאות. בכוונתנו לשמור על ניקיון הבריכה ובטיחותה בכל ימות השנה, ושכרנו לטובת הנושא את שירותיה של חברה בעלת ניסיון בתפעול בריכות שחייה וסביבתן. אני מאחל לתושבי אשקלון בכלל ולמנויים שלנו בפרט הנאה מרובה משהותם בבריכה המחודשת וממתקני הקאנטרי בכללם".

 

מירי ארביב, לקוחה: "תענוג אמתי לראות את ההשקעה בחידוש הבריכה וטיפוחה. זה מעצים את חווית השחייה ומתמרץ לצאת לשחות גם בימים הקרים של החורף"

 

גם אבי מימון מברך על החידוש: "כשחיין קבוע בקאנטרי אני נהנה מהשינוי המדהים. תענוג אמתי. אני ממליץ בחום להגיע – ולחזק את הבריאות שלכם גם בחורף"