עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"בפוליטיקה הכל אפשרי"

ישראל זיו


מתפקדי העבודה בחרו ביום שני השבוע את צירי הועידה העשירית של המפלגה * באשקלון נבחרו 31 צירי ועידה כאשר מזכיר הסניף ישראל זיו נבחר במקום הראשון ולא פוסל התמודדות לכנסת בבחירות שייערכו באפריל

הישג מרשים למזכיר סניף העבודה באשקלון, ישראל זיו: ביום שני השבוע הוא נבחר במקום הראשון לציר של המפלגה, תפקיד הטומן בחובו משמעות גבוהה על רקע הבחירות המתקרבות לכנסת בחודש אפריל. זיו אמר השבוע ל"סטאר": "הלכנו על רשימה מוסכמת שתהייה מגוונת ומייצגת את כל הקבוצות וכל החברים בסניף אשקלון. הסניף מלוכד ומאוחד יותר מתמיד

הועידה היא המוסד העליון של המפלגה. הועידה קובעת מדיניות ואת האידאולוגיה של המפלגה.כמו-כן בוחרת את מזכ״ל המפלגה, יו״ר הקק״ל וכן את השרים בממשלה ועוד".

האם קיימת אפשרות שתתמודד לכנסת?

"חבריי בסניף ובמפלגה מעודדים אותי להתמודד אבל קודם עלי לדעת איזה מקום יקבל הדרום בשריונים ומיהם המועמדים האחרים. כרגע זו אפשרות שבהחלט מונחת על השולחן ואני כמובן אשקול אותה בכובד ראש".

האם מעמדך כיו״ר סניפי הדרום מקרב אותך להיות ח״כ ?

"ההיכרות והחברות שלי עם מזכירי הסניפים בדרום היא מס ערך מוסף אבל זה עדיין לא מספיק כדי לנצח. כפי שציינתי, צריך לחכות ולראות מי הם המועמדים האחרים".

מפלגת העבודה מקבלת בסקרים 12 מנדטים יש בכלל טעם להתמודד?

"חברים אסור לשכוח שהכל תלוי במזל – ראשי תיבות של מקום, זמן, להחליט. בכנסת היוצאת הכנתי הכל להגשת המועמדות כשהמקום המשוריין לי היה 28 והמקום ה -30 אחת החברות ביקשה ממני לוותר לטובתה, הסכמתי גם כי היא חברה טובה וגם המקום לא היה ריאלי ומה קרה ? קיבלנו 24 מנדטים ובמהלך הקדנציה פרשו שישה חכי״ם כך שהמקום ה-30 נכנס לכנסת. בפוליטיקה אין בלתי אפשרי".

לסיום, לדעתך אבי גבאי מתאים להיות ראש ממשלה ?

"לדעתי כן".