עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

בנימין נתניהו ראש הממשלה של מדינת ישראל והוכיח שוב שהוא בלתי מנוצח

העם אמר את דברו ובנימין נתניהו נבחר, שוב, לראש הממשלה של מדינת ישראל לארבע השנים הבאות. למרות כתבי האישום והאשמות נגדו, וכן על אף הקמפיין שהוביל לבד יחד עם אשתו שרה והבנים יאיר ואבנר, הוכיח שהוא בלתי מנוצח.

בשעות הבוקר המוקדמות בעת נאום הניצחון, תומכיו קיבלו אותו ואת אשתו שרה בתשואות רמות תוך שהם קוראים לו "קוסם". העם בחר להאמין לביבי שוב, ולשים את ביטחונו באיש שלדעת כל פרשני התקשורת נקרא כ"הקמפיינר הכי טוב של מדינת ישראל".ובקיץ הקרוב יעבור את השיא של דוד בן גוריון כאיש שכיהן הכי הרבה זמן כראש ממשלה. 

כלי התקשורת הקרינו את נאום הניצחון של ביבי שפתח באמירה נרגשת לעם ולתומכים שלו: "תודה, תודה רבה לכם אנחנו אוהבים אתכם" הניצחון של ביבי מתוק במיוחד מהסיבה שגנץ ולפיד היו בטחים שהעם יבחר אחרת, שהעם ירצה תחלופה. עוד הוסיף: "לפני 23 שנים זה היה הפעם הראשונה ששרה ואני עמדנו כאן, והינה אנחנו שוב, תודה לכם"

ספירת הקולות עמדה על 35 מנדטים למפלגת הליכוד בראשות נתניהו, כאשר גוש הימין נוחל הצלחה ומגיע ל-65 מנדטים מול 55 מנדטים של גוש המרכז-שמאל. זו הוכיחה מובהקת שהימין במדינה הוא השולט. הפער בגושים כאמור לא מותיר סיכוי לבני גנץ ויהיה זה בנימין נתניהו שירכיב את הממשלה.

באשקלון ישנם 102,360 אלף בעלי זכות בחירה. אחוז ההצבעה בעיר על שיעור גבוה מאוד של 68.40%. סך הכל הקולות הכשרים שנספרו היו 69,400, כאשר 610 קולות נפסלו. התמיכה של העיר אשקלון במפלגת הליכוד נראתה אתמול כאשר קיבלה 42.61% מסך הקולות המצביעים האשקלונים. עוד נתון מעניין זה 360 הקולות שנספרו עבור מפלגתו של תושב העיר לשעבר ואושיית הרשת סמיון גרפמן.