עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

בילוי אשקלוני בסימן חגיגות האירוויזיוון

היום זה יומו השלישי של חגיגות האירוויזיון בתל-אביב(ג'), השיא יגיע בערב עם אירוע חצי הגמר הראשון שייערך במתחם אקספו.

באירוע יוכרזו על עשרת המדינות שעתידות להעפיל לגמר שיתקיים ביום שבת. עד אירוע הגמר, תל-אביב יחד עם העירייה מקיימים שלל מסיבות הכוללות מופע של מוש בן-ארי, להקת קאברים דוז-פואה, מופע של חמשת נציגי משתתפי האירוויזיוון והקרנה של חצי הגמר. כל זה יקרה בכפר האירוויזיוון שהכניסה אליו חינמית.

תל-אביב קוראת לתושבי הדרום לבוא וליהנות מהחגיגות ולנסות לשכוח מהמציאות המעורערת שנכפת עליהם ובייחוד לאור האירועים האחרונים. לאלו שפחות מעדיפים את הרעש וההמוניות של העיר הגדולה שבימים אלו מלאה בתיירים, זה הזמן האידאלי לומר כי חיי הלילה של אשקלון פעילים לא רק בסופי שבוע. אלא מקיימים ליינים קבועים גם בימי שלישי – אמצע השבוע בו מרגישים את הסופ"ש באופק והאופטימיות שהוא מעורר ומצד שני עדיין נמצאים בשגרה השוחקת שממשיכה עוד יומיים נוספים.

מקום: פאב ה"פטריקס" במרינה-מול

ליין: המקום מציע תפריט מגוון של אוכל בשרי, קינוחים יחודיים וקוקטלים מרעננים. לצד חווית האוכל יש את עמדת dj של מוסיקה ישראלית-בינלאומית. הכניסה חופשית.

קוקטיילים יחודיים, באדיבות עמוד הפייסבוק

 

 

 

 

 

 

מקום: בר מסעדה "כולנו" במתחם דוידי סנטר

ליין: המקום הוא מסעדה בשרית כשרה שמשלבת ערבי dj בימי שלישי, חמישי, שישי בצהריים ומוצאי שבת. המקום דוגל בשילוב של כלל האוכלוסיות בעיר – דתיים, חילוניים ומסורתיים. הכניסה חופשית.

מקום: פאב "The Jake" בחוף "דלילה"

ליין: בימי שלישי מאז פתיחת המקום יש במה פתוחה, כאשר לקראת השעה 23:30 עולים נגנים וזמרים מכל הסגנונות המוסיקה. הבמה מציעה לכל אחד שמעוניין לענות לנגן\לשיר. הכניסה חופשית.

 

במה פתוחה, באדיבות עמוד האינסטגרם

בשר משובח וכשר, באדיבות עמוד האינסטגרם

 

 

 

 

 

 

זו הפעם הראשונה מזה שנים שישראל מוזכרת בעולם באור חיובי ואינה מקושרת לאירועים פוליטיים-ביטחוניים שקורים בארץ. או בהקשר של הסכסוך הערבי-ישראלי. לחובבי האירוויזיוון שבנינו ולאילו שפחות אי אפשר להתווכח עם הגאווה הישראלית שמתמלאת בכל ישראלי, שאירוע מסדר גודל כזה מתרחש בארץ, וכל שנותר זה להרים לחיים, לא משנה היכן.