עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

ביטחון וקורונה היו מרכז פגישת פיקוד העורף ומ.א. חוף אשקלון

בפגישה שהתקיימה השבוע, סקר ראש המועצה האזורית חוף אשקלון בפני מפקד פיקוד העורף את היערכות המועצה לזמני חירום וההתמודדות עם התפשטות נגיף הקורונה ביישובים השונים במועצה

 

 

השבוע נפגשו ראש המועצה האזורית חוף אשקלון, איתמר רביבו ומפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין.

הישיבה התקיימה בהשתתפות כל מנהלי אגפי המועצה ונציגי פיקוד העורף ועסקה בהיערכות המועצה לזמני חירום, מתן מענה לליקויי מיגון קיימים והמשך חיזוק שיתוף הפעולה בין המועצה לפיקוד העורף.

 

"הצגנו את הצרכים הדורשים מענה מיידי למען הגברת המוכנות המרבית שלנו לזמני חירום", אמר רביבו, "שמחתי לראות את האלוף מקשיב ומרכז את דברינו, והתרשמתי מנכונותו לטיפול יסודי בצרכי הביטחון ביישובי חוף אשקלון. אנו מודים לאנשי פיקוד העורף על תרומתם לחיזוק החוסן של התושבים הן בזמן שגרה והן בזמן חירום".

 

מלבד לסקירה הביטחונית, עסקה הישיבה גם בהתמודדות המועצה עם נגיף הקורונה ביישובים השונים, תחת הבשורה המשמחת לפיה חוף אשקלון מוגדרת "רשות ירוקה".

 

מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין: ״אתגרי המציאות הביטחונית המתמשכים בזירה הדרומית מאתגרים ומורכבים ואנו נמשיך לפעול על מנת להתאים את מוכנות המרחב לעיתות חירום כדי להיות מוכנים לכל איום. חלק מרכזי מהגברת המוכנות לחירום נשען על היכרות והבנת התרחישים האפשריים. אני מתרשם כי אנשי הרשויות עוסקים בלמידת האיום והכנת המענה באופן רציני והיסודי ביותר. פיקוד העורף נמצא ומוכן לסייע בכל היבט הנדרש למען עזרה לרשות".