עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"אתם סתם בני זונות"


צעירה אשקלונית שקיבלה דוח תנועה סירבה להזדהות בפני השוטרים, קיללה אותם ונשכה אחד מהם, כל זאת בעידודו של בעלה שנכח במקום * במקרה אחר השבוע – צעיר שהתבקש להמתין בתור באחת המרפאות בעיר השליך לעבר העובדת מסך מחשב וגידף אותה

בטרם החלו השוטרים בנסיעה הספיק החשוד לגרום נזק לניידת ובהמשך נסיעתם של השוטרים לקראת צומת מנחם בגין – רבין, חסם החשוד את דרכם עם רכבו וניגש שוב לרכב המשטרתי כשאשתו החשודה החלה מתפרעת בניידת תוך שהיא נושכת את אחד השוטרים

שני גילויי אלימות חמורים של תושבי אשקלון כלפי עובדי ציבור התרחשו השבוע בהפרש של מספר ימים: באירוע הראשון בני זוג תושבי העיר תקפו שוטרי תנועה לאחר שהאשה קיבלה דו"ח על כך שלא נתנה זכות קדימה להולך רגל במעבר חציה. הצעירה סירבה להזדהות בפני השוטרים, קיללה אותם ואף נשכה אחד מהם כל זאת בעידודו של בעלה.

במהלך פעילותם של שוטרי התנועה בעיר אשקלון תוך פיקוח ואכיפה כנגד עבירות תנועה המסכנות את ציבור משתמשי הדרך, נעצר רכב בשדרות יצחק רבין בגין עבירה של אי מתן זכות קדימה להולך רגל במעבר החציה המהווה סיכון ממשי להולך הרגל. ברכב שנעצר נהגה תושבת העיר (27) ולצידה ישב בעלה (27).

הנהגת סירבה להזדהות כחוק בפני השוטר, בעידוד בעלה שצעק והחל מתלהם. בשל סירובה, הודיע לה השוטר כי הוא נאלץ לעכב אותה אל תחנת המשטרה ולאחר שהוכנסה אל ניידת ניסה בעלה להוציאה משם תוך שהוא מגדף את השוטרים ואומר "אתם סתם בני זונות…" בטרם החלו השוטרים בנסיעה, הספיק החשוד לגרום נזק לניידת ובהמשך נסיעתם של השוטרים לקראת צומת מנחם בגין – רבין, חסם החשוד את דרכם עם רכבו וניגש שוב לרכב המשטרתי כשאשתו החשודה החלה מתפרעת בניידת תוך שהיא נושכת את אחד השוטרים. בשלב זה נעצר אף הוא והשניים הועברו לחקירה בתחנת המשטרה שבסיומה נכלאו. למחרת בבוקר הם הובאו בפני בית המשפט שהורה על שחרורם בתנאים מגבילים. מהמשטרה נמסר: "לא נאפשר כל גילוי אלימות כלפי אנשי החוק העושים משימתם למען ביטחון ושלום הציבור".

במקרה נוסף צעיר תושב אשקלון נעצר לאחר שתקף עובדת באחת המרפאות בעיר. בשעות אחר הצהריים של יום שלישי התקבל במשטרה דיווח אודות תושב העיר שהגיע אל קופת החולים בשכונת שמשון בעיר אשקלון ובשלב מסוים לאחר שהתבקש להמתין בתור כשאר באי המרפאה, החל החשוד להתלהם תוך שהוא מקלל את עובדת המקום ומשליך לעברה את מסך המחשב. לאחר שהבין כי מזעיקים את אנשי הביטחון בעקבות מעשיו, נמלט החשוד מהמקום.

שוטר הסיור של משטרת אשקלון פתחו בסריקות לאיתורו של החשוד שהתגלה בסופו של דבר. החשוד נעצר והועבר לחקירה במשטרה במהלכה קשר עצמו לחשדות המיוחסים לו. בסיום חקירתו נכלא והובא בפני בית המשפט באשקלון בבקשה להורות על הארכת מעצרו עד למועד כתב האישום נגדו.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר במקרה אלימות חמור בו מותקף עובד המבצע משימתו למען הציבור. אנו נפעל כנגד תופעה פסולה זו בנחישות ובמקצועיות במטרה למצות את הדין עם אלו הפוגעים בעובדי ציבור ובביטחון האזרח הנורמטיבי".