עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

אשקלון מצטרפת ליום ההליכה העולמי

 

עיריית אשקלון ממשיכה במסורת רבת השנים ומעבר לאירוע המרכזי שיערך לאורך הטיילת, יצאו מאות תלמידים להליכה במסלולים שונים; ראש העיר, תומר גלאם: "אשקלון מקדמת את המודעות והחשיבות לספורט ולאורח חיים בריא"

כמידי שנה, מצטרפת העיר אשקלון למיזם 'יום ההליכה העולמי' המופק על ידי איגוד הספורט העממי הבינלאומי ואיגוד הספורט העממי בישראל. ביום שישי 25.10.19 בין השעות 08:00-12:00 יציינו מאות מתלמידי בתי הספר את היום הזה ויצאו להליכה במספר מסלולים. האירוע המרכזי יכלול הליכה לאורך הטיילת, יחל ממלון 'הרלינגטון' ויסתיים בחוף 'דלילה' – שם תיערך פעילות ספורטיבית חווייתית ומהנה. ההליכה היא לאורך כ-3 ק"מ ומוזמנים לקחת בה חלק כל תושבי אשקלון.

נזכיר כי ההליכה היא פעילות אירובית מתונה המפעילה את הגוף בתנועה מאוזנת והרמונית המשפיעה לטובה על מערכות הגוף והנפש, מתאימה לכל גיל, מין ומשקל, ליחיד, לקבוצה ולמשפחה. מטרת יום ההליכה העולמי היא לקדם את מודעות האזרחים ולהעלות על סדר היום הציבורי את נושא חשיבות הפעילות הגופנית כתורמת לאורח חיים פעיל ובריא. הליכה היא הספורט הרווח ביותר בקרב האוכלוסייה הבוגרת, והיא אפשרית לכולם. ביום ההליכה, מצפים להשתתפותם של כמיליון הולכים ברחבי הארץ. המורים לחינוך גופני בבתי הספר ברחבי הארץ יקיימו פעילות הליכה במסגרת הבית ספרית עם הדרכה על הליכה נכונה ותרומתה לבריאות. 

ראש העיר, תומר גלאם הרואה חשיבות רבה בקידום עירוני של אורח חיים בריא, קורא לתושבים להשתתף ביום חשוב זה: "במשך שנים רבות אשקלון מציינת ומשתתפת ביום ההליכה העולמי ובכך מקדמת את המודעות והחשיבות לספורט בתחומים שונים, ובהם גם ההליכה. אני קורא לתושבים להשתתף ביום חשוב זה ובכלל לקיים אורח חיים בריא לאורך כל השנה. שתהיה לכולנו בריאות איתנה והליכה נעימה".