עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

"אנו פועלים להקטנת זמני ההמתנה"

 

 

בהמשך לפרסום ב"סטאר" בשבוע שעבר אודות זמני ההמתנה הארוכים בסניף הדואר היחיד בשכונת ברנע באשקלון – מציינים בהנהלת הדואר כי הם פועלים למציאת פתרון: "בימים אלו  אנו מצויים בהליך איתור בית עסק באזור על מנת להפעיל במתחם העסק יחידת דואר"

 

בשבוע שעבר הובא כאן סיפורו של סניף הדואר היחיד בשכונת ברנע הגדולה באשקלון במסגרתה הלינו התושבים על כך שהם נאלצים להמתין זמן ממושך על מנת לקבל שירותים בסיסיים ביותר. השבוע הנהלת חברת דואר ישראל הגיבה לטענות וציינה כי היא פועלת במרץ למציאת פתרון. 

לטענת התושבים המגיעים לסניף ברחוב חיים סלע בשכונה, בחודשים האחרונים התורים הולכים ומתארכים והעובדה שהמקום צר מלהכיל את קהל הממתינים גורמת להם לא אחת להעביר פרק זמן לא מבוטל תחת השמש הקופחת. אם לא די בכך, התושבים מספרים השבוע ל"סטאר" כי לעיתים פורצים ויכוחים ואף תגרות ידיים בין לקוחות הממתינים לקבל שירות. לטענת התושבים, את פניהם מקבלת רק פקידה אחת בלבד עובדה היוצרת צוואר בקבוק והופכת את הציפייה לארוכה מהרגיל. 

תושבת השכונה דניאלה אמרה ל"סטאר": "הבעיה היא שיש תור נורא ארוך ויש רק פקידה אחת שמקבלת אותנו. אנשים כל הזמן מתווכחים ורבים ביניהם וזה ממש לא נעים. לדעתי צריכים להוסיף עוד פקידה או שתיים כדי שיהיה יותר קל. נראה שיש מקום לעוד עובדים. בפעם האחרונה שבעלי היה שם הוא חיכה חצי שעה, התייאש ופשוט חזר הבייתה בלי לעשות את מה שהיה צריך. למחרת הלכתי בשעה שלוש וחצי כי חשבתי שאין הרבה אנשים בשעה הזו, אבל שוב ראיתי שהכל הולך ממש לאט. אם אפשר לפתור את הבעיה הזו באמת יהיה טוב שכונת ברנע היא השכונה הגדולה ביותר באשקלון ואנחנו צריכים לקבל שירות כזה? זה פשוט לא מתקבל על הדעת".

תושב אחר בשכונה שמעון רוזמן, התייחס אף הוא לסוגיה ואמר: "הבעיה היא שהתור גדול, יש שני אשנבים ויש פקידה אחת גם בשעות אחר הצהריים. כשאני מגיע לשם אני רואה שיש המולה מרוב הלחץ ויש אנשים שרבים. זו שכונה שבה כולם עובדים זה לא מרכז נפתי שכולם מגיעים לעשות סידורים על הדרך. לדעתי הבעיה מתחילה בשעות אחר הצהריים. אני חושב ששכונה של 45,000 תושבים מגיע לה יותר מסניף דואר אחד ואם יש רק סניף אחד אז שתהיה בו יותר מפקידה אחת".

עוד הוסיף רוזמן: "האווירה לא נעימה ומרגישים כאילו יוצאים למלחמה. אם אני צריך דואר רשום אני חייב להגיע לשם, אם זה משהו אחר אני עושה בסניף אחר ומעדיף שלא להגיע לסניף הזה, אבל לפעמים אין ברירה. בנוסף הסניף צריך להיות מרווח יותר, הרבה פעמים אנשים מחכים בחוץ כי אין להם מקום להמתין בפנים".

מחברת דואר ישראל נמסר בתגובה: "חברת דואר ישראל מספקת שירותי דואר לתושבי העיר אשקלון באמצעות 24 יחידות שירות מתוכן 16 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים אשר פועלים בשעות ארוכות וגמישות ומצמצמות את זמני ההמתנה ביחידות הדואר.

בשעות העומס, אנו פועלים להקטנת זמני ההמתנה ביחידת הדואר על ידי תגבור כוח אדם ובימים אלו אנו מצויים בהליך איתור בית עסק באזור על מנת להפעיל במתחם העסק  יחידת דואר במתכונת "חנות בתוך חנות". יצוין כי ניתן להזמין תור באמצעות האפליקציה או באתר דואר ישראל ובכך לחסוך את זמני ההמתנה בתור".