עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

אלן בבק מאשקלון – אלופת המדינה בג'ודו

 

אלופה משלנו: אלן בבק, בת 17 מאשקלון, זכתה באליפות ישראל בג'ודו שנערכה בשבוע שעבר בקטגוריה עד גיל 23 וזאת לאחר שגברה על מאות מתמודדים מכל רחבי הארץ. 

בבק, תלמידת מקיף עירוני ה', מתאמנת במועדון הג'ודו 'מיטב אשקלון', מאז היותה בת חמש. כבר בשנותיה הראשונות במועדון, היא זכתה במספר תחרויות כאלופת ישראל בקטגוריית הילדים והקדטים. היא בעלת חגורה חומה (חגורה לפני חגורה שחורה, החגורה הגבוהה ביותר).

גם למאמנה של בבק, אייזיק מיכאלוב, יש חלק נכבד בהצלחתה והוא מלווה ומאמן אותה מספר שנים. נציין כי מועדון 'מיטב' הפך בשנים האחרונות לאחד ממועדוני הג'ודו האיכותיים בישראל ובכל שנה מתאמני המועדון קוטפים אין ספור תארים באליפויות המדינה.

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם החמיא לבבק ואיחל לה הצלחה בהמשך הדרך. "הבאת לנו כבוד גדול לאשקלון ואני מאחל לך הצלחה בהמשך הדרך. בזכותך ובזכות שחקני המועדון, אשקלון הפכה למעצמת ג'ודו והפכתם את העיר לשם דבר בתחרויות. אין לי ספק כי אם תמשיכי ותתמידי בדרכך, את עוד תגיעי רחוק". 

במועדון צופים לבבק עתיד מזהיר בג'ודו. "היא בסך הכל בת 17 והתחרתה עם מתחרים בני 23 והצליחה לנצח אותם, זה אומר משהו על עתידה ועל הרצון העז שלה לנצח בכל תחרות", אומרים במועדון.