עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

אליצור יצאה מהבוץ הפועל עוד לא

תצלום מהמשחק

זו שעולה וזו שעוד לא , זה המצב בספורט האשקלוני , אליצור אשקלון עושה סימנים שהיא יוצאת מהמשבר, הפועל אשקלון מתקשה הפסד שני ברציפות והפעם הפסד כואב 1:0 בדקה ה-86 מול בני סכנין.

אז לפי ההצלחות נתחיל בכדורסל אליצור גברה 90:101 על בני הרצליה מצמרת הטבלה וקטעה סידרה של ארבעה הפסדים רצופים. חניכיו של רועי חגאי הצליחו לחייך ונקווה שיצאו לדרך חדשה למרות שיש ברשותם סגל פצוע (דלייני ורותבראט). בשבוע שעבר נחת הסנטר הוותיק  ד'אור פישר (38) וחתם בקבוצה. נראה שעם השתלבותו וכניסה לכושר, יהיה לאליצור אשקלון מה לאמר בצמרת הגבוהה. בהעדרו של דלייני (פציעה במפשעה) היה זה אריזונה ריד שלקח אחריות עם 37 נקודות  ו-10 (כ"ח) כדורים חוזרים, וניצחון ענק מול יריבה חזקה.

אשקלון הפסידה מוטי אווניר זעם

כן זה היה הפסד כואב שחקניו של אווניר נלחמו התגוננו היטב הפעם לשם שינוי ליאור חדריאן עמד בפרץ והציל מספר שערים בטוחים אבל בסיום שגה הבלם בן אל אדרי שגרם לפנדל מיותר בדקות האחרונות. פיראס מוגרבי כבש מהנקודה הלבנה 0:1 לסכנין. באשקלון כעסו על השיפוט וטענו לקיפוח קשה. לא אהבתי את דברי המאמן של הקבוצה מוטי אווניר. בשידור ישיר בערוץ הספורט כידוע יד למאמן הקבוצה היסטוריה עשירה של הרחקות ותלונות בהתאחדות לכדורגל דבר שלא הוסיף לכבודו של המאמן שמשמש כפרשן בערוץ הספורט. אין לי טענות על העבודה של המאמן במועדון ושילובם של שחקני הבית בסגל אלמוני ביותר יצא ממינוס 9 והותיר סיכויים להישרדות בליגה הלאומית אבל קצת יותר מקצוענות ופחות רגשנות היו עושים טוב יותר למאמן שסבל מבעיות בליבו בצ'כיה פראג והמבין יבין.

אני מקווה שאווניר כבר בנה תוכנית שינויים בסגל בחלון ההעברות המתקרב בינואר, השמועות אומרות שאווניר מתכוון לשחרר / להחליף 5 שחקנים בסגל להביא 2-3 שחקנים איכותיים שיעזרו לקבוצה להישאר בליגה אז יאללה קדימה לעבודה ופחות דיבורים.

ביום ה' לאחר סגירת הגיליון שיחקה הפועל אשקלון בעפולה במסגרת משחקי גביע המדינה. אני מאמין שאשקלון יכולה לעבור היריבה שמגלה חולשה נראה באם הנבואה שלי התגשמה?!

היידה אשקלונה

תקנו באם אני טועה יוסי נחום

שחקן הכדורסל ד'אור פישר חותם

ד'אור פישר – "ישראל זה הבית שלי"

ש. איך אתה מרגיש לחזור לליגה הישראלית?

ת. בישראל אני מרגיש בבית, המשפחה של אישתי חיה בארץ כרגע הילדים והאישה בלוס אנג'לס אבל בהמשך השנה הם יגיעו לאשקלון.

ש. מה דעתך על ההגעה לאשקלון לאליצור בליגה השנייה?

ת. יש לי כימיה עם המאמן חגאי שהיה עוזר מאמן שלי בתקופה שלי במכבי ת"א לפני 10 שנים. הוא הרים אלי טלפון לשכנע אותי להגיע לאשקלון.

ש. מתי ואיפה שיחקת לאחרונה?

ת. המשחק הרשמי האחרון שלי היה לפני כשנה בני הרצליה בליגת על מול בני אילת מאז לא שיחקתי כדורסל פעיל. אני לא בכושר שהייתי רוצה להיות בו. היה לי חוזה חתום בליגה האסייתית במלזיה אבל נאלצתי לוותר על החוזה כי המשחקים נערכים בחלקם במדינות שמחייבות טיסה מעל מדינות מוסלמיות לכן כבעל דרכון ישראלי נאלצתי לוותר כדי לא לקחת סיכונים מיותרים. יש לי 15 הופעות בין ארציות בנבחרת.

ש. מה דעתך על הקבוצה וסיכוייה בעליה לליגת העל?

ת. הקבוצה נבנתה היטב עם שלושה שחקנים כישרוניים כמו דלייני, רו'תבראט ואריזונה ריד חבל שיש פצועים שפגעו ביכולת ובמשחקים אני וינר שבא לנצח בכל משחק שלב שלב אני מקווה שנעלה לליגת העל.