עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

אלוף אשקלוני

 

הכירו את אפי יעקובי, רווק אשקלוני, שזכה בתחרות איגוד ipc ( פיתוח גוף) בשלושה תארים. מקום ראשון בקטגוריות מנס פיזיק, קלאסיק פיזיק, ואלוף האלופים במנס פיזיק.

סיפורו של אלוף האלופים האשקלוני מעורר השראה, לארץ עלה אפי לפני כעשרים שנה מתימן עם משפחתו, בימים ההם היה עסוק כל כולו בלימוד בחדר אצל המורי, אביו שהתאכזב מהשהייה בארץ חזר לתימן והשאיר את אפי ושני אחיו לבד עם אמם שעבדה קשה בגידול.

אפי מספר על עצמו שהיה ילד צנום ומבויש שרק רמה להשמין קצת, בהיותו בן 24 החליט שהוא רוצה להיראות יותר גברי עם בטחון אישי ופיזי. וכך החליף את לימודי החדר של המורי וחדר הכושר. עם האימונים הקשים הגיע הביטחון העצמי והתוצאות הפיזיות. חבר שלי שהוא מר ישראל שכנע אותי להתמודד. ההכנות לתחרות היו מאומצות, בחצי השנה האחרונה, הייתי עסוק כל כולי בהכנה לתחרות, יום יום אימון פעמים ביום, ארוחות בכל שעות היום, ממש 24/7 במטבח, אימון ומנוחה. לא נתתי לעצמי להיות עסוק בכל דבר שאינו התחרות. ואני שמח שההשקעה השתלמה.

אני מאוד גאה בדרך שעשיתי, את הדרך שלי עשיתי ללא כל סיוע ועזרה, לא עירונית, א ארצית וללא כל ספונסרים. ספורט פיתוח הגוף לא מוכר לצערי כספורט ממומן, ולכן העבודה היא אישית, הדרך עם כל הקשיים היא שלך לבד. ואני שמח על הדרך ועל הקשיים שהביאו אותי לתוצאות. גם הלימוד שלי בחדר אצל המורי הכין אותי לתואר. הלימוד אצל המורי אינו רק תורה, הוא גם משמעת.

אני רוצה להודות בראש ובראשונה לבורא עולם, לאמא שלי היקרה, לחברה שסבלה את הפתיל הקצר ואת העצבים בזמן ההכנה לתחרות, ולמנטור והחבר שלי, האח שדאג לי בכל שלב  בדרך לייעוץ והכוונה, מר ישראל מתן שמואל.