עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

אישור תושב ללא תור- רק בלחיצת כפתור

אגף הגביה במועצה האזורית חוף אשקלון מציע שירות חדש לתושבי ישובי עוטף עזה: קבלת "אישור תושב" לצורך הקלה במס ללא תור באמצעות המחשב הביתי, הטלפון החכם או אתר האינטרנט של המועצה. מה עושים? נכנסים, ממלאים את הטופס המקוון ומקבלים את האישור. נועה דן, מנהלת מחלקת הגביה: "השירות החדש מקצר את קבלת האישור משמעותית".

כמדי שנה מגיע לתושבי ישובי עוטף עזה במועצה האזורית חוף אשקלון "אישור תושב" לצורך הטבה במס הכנסה. הישובים הזכאים לקבלת "אישור תושב" ומוגדרים כישובי עוטף עזה הם: זיקים, כרמיה, גברעם, יד מרדכי, נתיב העשרה, חלץ, מבקיעים. באגף הגביה של המועצה האזורית חוף אשקלון, שמחים לבשר על שדרוג השירות לתושב ומעתה, לנוחיות התושבים, יש למלא רק את הטופס הדיגיטלי בקלות ובנוחות,מבלי להגיע למועצה, מבלי למלא את הטופס ידנית ומבלי להמתין לאישור.


עובדות מחלקת הגביה במועצה.

אז מה עושים ? נכנסים לקישור מהטלפון הנייד או מהמחשב הביתי, ממלאים את הפרטים בשדות המתאימים ושולחים. למה זה כדאי? בשירות החדש ינפיקו לתושבים אישור תוך זמן קצר מבלי לבזבז זמן יקר. האישור יגיע ישירות לדואר האלקטרוני של התושבים (או בדואר, לפי דרישה).

מנהלת מחלקת הגביה במועצה, נועה דן: "לרשות התושבים קיימת גישה נוחה באמצעות אפליקציית השירות שלנו בשםMAST . מעבר לרישום והוצאת אישור תושב ניתן לבצע גם פעולות נוספות, ביניהן הגשת בקשה להנחה בארנונה, טפסים חכמים, נתוני מים ועוד".

להורדת טופס לאישור תושב היכנסו לקישור המצורף: https://www.mast.co.il/153/form/d6f9bce0-eaf2-40d6-afa9-0620a7f405a7

צילום: יאיר הרוש