עיתון סטאר דרום – חדשות באשקלון ואיזור הדרום

אור בקצה המנהרה

צילום : דוברות הפועל אשקלון

אור בקצה המנהרה

מבול של החתמות בהפועל אשקלון מעניק סיבה לאופטימיות להמשך דרכה של הקבוצה תחת המפרק, עם זאת נדרשת החתמה של שחקן מנוסה שיוסיף מימד של עומק * וגם: החתמות מעניינות בקבוצת הכדורסל של אליצור אשקלון

כתב: יוסי נחום

בימים האחרונים התעורר בי זיק של תקווה עם ההחתמה של המאמן מוטי איווניר ע"י המפרק החלה לרקום עור וגידים על שלדה של הקבוצה שהייתה עוד בגדר גופה שמוטלת לפנינו. כן, אני אוהב את הדרך ואת הקצב איווניר בוחר בשחקנים "רעבים", צעירים ומוכשרים נכון אין כאן שמות מפוצצים וזה ברור מאילוצי תקציב, אבל אט אט הוא מרכיב סגל שחקנים מעניין ומוכשר שיכול להצליח כנגד כל הציפיות. הרשימה ארוכה לפניכם ואתם תשפטו. נכון רובם אלמונים אבל כידוע לכם בכדורגל הרבה פעמים השמות הגדולים פעמים רבות לא מביאים את ההצלחה. שתיים מהחתימות הן בעיניי חשובות מאוד. הראשונה היא השארתו של השוער והקפטן ליאור חדריאן במועדון זה צעד מצוין ומתבקש לאור יכולתו אשתקד והרצון לתת צביון מקומי לאגודה. ליאור, אני מאחל לך הצלחה ושתדע להוביל את חבריך בדרך הארוכה שמחכה לכולם. גם החתמתו של הקשר המוכשר (21) אליעזר יוסף במקומה, אני מקווה שהעונה תהיה פריצת דרך לשחקן שינווט את הקישור המקומי. כעת צריך לבצע מחטף ולהחתים לפחות שחקן זר אחד מנוסה בחלק הקדמי של הקבוצה בתוספת עוד מספר שחקנים מנוסים שייתנו עומק לסגל של איווניר. אם עד לפני שבוע הייתי מאוד פסימי באשר לעתיד, היום לאחר ההחלטות שהתקבלו אני רואה "אור בקצה המנהרה"
את השבוע ניתן בהחלט להגדיר כ"עובר ושב" בשל כמות ההחתמות המשמעותית שביצעה הקבוצה. כפי שציינו
השוער והקפטן ליאור חדריאן ימשיך כמו גם הקשר ושחקן הבית אלעזר יוסף.
אליהם יצטרפו קשר / בלם מוחמד שאמי בן 22 שהצטרף מעירוני נשר ליגה א',
קשר אחורי עדי קוסטנטינוס בן 25 מועדון בית מכבי חיפה שאשתקד שיחק בהפועל עכו, המגן שי מושל המגיע ממ.ס אשדוד הוא שיחק בהפועל פ"ת ומכבי קרית גת.

אוראל חורב בלם וקשר / מגן גדל בבית"ר ירושלים אשתקד שיחק בבית"ר נורדיה ליגה א' דרום, החלוץ מאמון קשוע בן ה- 22 שגדל בהפועל חיפה, הקשר רועי דיין בן 22 בוגר קבוצת הפועל ת"א שאשתקד שיחק בהפועל מרמורק וההחתמה הטריה ביותר – הקשר האחורי אדר אוואט (בנו של המאמן רוני אוואט) בוגר מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, נמנה בעונה החולפת בסגל הקבוצה הבוגרת בליגת העל.

בסה"כ 8 החתמות והיד עוד נטויה. גם שמותיהם של שני שחקני העונה שעברה שי חדד ולוטם זינו מוזכרים כשחקנים שעשויים להישאר במועדון.
בתוך כך זוהר מאיר מנהל הקבוצה סגר את תנאיו וימשיך בתפקידו גם בעונה הקרובה, עם סגירת הגיליון נודע כי גם הדובר שלומי לוי ימשיך בתפקידו. בהצלחה.

אני כותב לכם באופטימיות זהירה ומקווה שמעז ייצא מתוק כדברי השופט האשקלוני שמשון.

אליצור אשקלון 2019/20

אליצור אשקלון בונה את הסגל שלה בצורה מרשימה ומשכנעת וזאת לאחר שהמאמן חגאי רועי חתם הוא החל להביא שחקנים למועדון, הראשון שחתם היה הסנטר רותבראט רוברט הסנטר בן ה-33 שהיה בין השחקנים הישראלים הבולטים בעשור האחרון, עבר בהרבה מועדונים בליגת העל ביניהם הפועל אילת, מכבי חיפה, נתניה מכבי קריית גת ועוד (והוא לא נחשב זר) השחקן חזר בתשובה ושומר שבת ומתאים לציביון של המועדון. הרכש השני הוא פול דילינו אמריקאי מנוסה ששיחק בהפועל חולון עירוני נהריה, ראשל"צ, ומכבי קריית גת גובהו 1.88 מ' והוא בן 32. גם כאן יש סיפור אהבה ונישואין לישראלית, חזרה בתשובה וגיור והמתנה לאזרחות ישראלית.

במקביל מתנהל מו"מ מתקדם עם דודי שימריז הגארד המקומי שישוב כנראה הביתה. שימריז בן ה-28 שיחק בשנתיים האחרונות תחת הדרכתו של חגאי רועי במכבי רחובות וקריית גת. גם כאן תהיה כנראה חתימה מבורכת לטובת המועדון. המאמן והיו"ר מיכאל שרביט רוקמים פאזל שיכול להתחבר לידי קבוצה שתעפיל לליגת על ימים יגידו. תהיה עונה מעניינת השנה בליגה הלאומית וזאת לאור הצלחתה של נבחרת ישראל עד גיל 20 לזכות באליפות אירופה. כידוע העובדה ששחקנים זרים פטורים ממיסוי ב-5 שנים הראשונות בארץ היא אחת הסיבות לכך שפחות ישראלים מוכשרים משתלבים ומשחקים בקבוצות וחלקם נעלמים אחרי גיל גיוס.

תקנו אותי באם אני טועה